網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月19日 星期二

陸永:【成功上車?】陸永有樓梯新屋曝光 __,陸永,

陸永呢排人氣咁高!抵佢換新屋嘅!歌而優則演的陸永近年忙個不停,又拍劇又唱歌,都算豬籠入水。而陸永太太Rainah在Instagram上載與老公置身在一間寛敞的大屋內的照片,並留言:「終於掛左(咗)陸生最緊張嘅三幅畫...不過佢話我掛錯左(咗)...咁你唔自己嚟啩(掛)?」看來陸永是細屋搬大屋。「咪又係村屋」《東網》當然第一時間打電話給陸永講恭喜啦!問到陸永是否搬入豪宅?陸永說:「冇乜嘢,影出嚟大咋 ...


陸永呢排人氣咁高!抵佢換新屋嘅!歌而優則演的陸永近年忙個不停,又拍劇又唱歌,都算豬籠入水。而陸永太太Rainah在Instagram上載與老公置身在一間寛敞的大屋內的照片,並留言:「終於掛左(咗)陸生最緊張嘅三幅畫...不過佢話我掛錯左(咗)...咁你唔自己嚟啩(掛)?」看來陸永是細屋搬大屋。「咪又係村屋」《東網》當然第一時間打電話給陸永講恭喜問到陸永是否搬入豪宅?陸永說:「冇乜嘢,影出嚟大咋 ...


陸永呢排人氣咁高!抵佢換新屋嘅!

歌而優則演的陸永近年忙個不停,又拍劇又唱歌,都算豬籠入水。而陸永太太Rainah在Instagram上載與老公置身在一間寛敞的大屋內的照片,並留言:「終於掛左(咗)陸生最緊張嘅三幅畫...不過佢話我掛錯左(咗)...咁你唔自己嚟啩(掛)?」看來陸永是細屋搬大屋。

「咪又係村屋」

《東網》當然第一時間打電話給陸永講恭喜問到陸永是否搬入豪宅?陸永說:「冇乜嘢,影出嚟大咋,都未有傢俬,咪又係村屋。」但見Rainah上載的新居照片,屋內有樓梯,陸永即說:「你估買㗎,租咋!」咁搬新屋都要有水,證明陸永近年都搵到咁啦。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!