掃呢頁CODE去手機

2016年7月29日 星期五

徐小鳳:徐小鳳開騷扮港姐勁有仙氣 __,徐小鳳,港姐,

小鳳姐勁有少女心。殿堂級歌手徐小鳳(小鳳姐)於紅館舉行一連八場演唱會,演唱會中段小鳳姐以一身紅旗袍升上台唱出《無奈》,然後仲rap出《徐想曲》。小鳳姐在台上指好多人為咗自己家庭同埋所愛嘅人去默默耕耘:「一切盡在不言中香港係一個咁細嘅地方,有好多出色嘅人我成日夢到有人可以襯得起以下呢首歌。」然後即場奏出香港小姐的音樂,同時有兩位工作人員幫小鳳姐披上粉紅色披肩,而小鳳姐仲繞台一周,笑言:「多謝你哋終於 ...


小鳳姐勁有少女心。

殿堂級歌手徐小鳳(小鳳姐)於紅館舉行一連八場演唱會,演唱會中段小鳳姐以一身紅旗袍升上台唱出《無奈》,然後仲rap出《徐想曲》。小鳳姐在台上指好多人為咗自己家庭同埋所愛嘅人去默默耕耘:「一切盡在不言中香港係一個咁細嘅地方,有好多出色嘅人我成日夢到有人可以襯得起以下呢首歌。」然後即場奏出香港小姐的音樂,同時有兩位工作人員幫小鳳姐披上粉紅色披肩,而小鳳姐仲繞台一周,笑言:「多謝你哋終於選到我,未來我嘅使命就係為你哋唱歌!雖然我冇資格戴上呢個后冠,但係人生嘅舞台係要靠自己製作同埋爭取嘅,我依家都一償心願。」

李樂詩贏得全場掌聲

其後小鳳姐請出第二位嘉賓、曾到南極考察的李樂詩博士上台。李樂詩上台後表示踏上紅館舞台就好像行冰海一樣。而李樂詩除了開金口和小鳯姐合唱兩首歌外,更與小鳯姐跳舞,搏得全場掌聲。

着拖尾裙唱快歌?

然後小鳯姐唱了一半王菀之的《留白》後,即火速落台換上一套粉紅色拖尾裙再升上台唱出《飛砂風中轉》及一連串串燒快歌,唱到郭富城的《唱這歌》時,全場觀眾歡呼拍掌,掀起全晚高潮!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!