網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月19日 星期二

經歷喪父大病 陳敏之靠老公過難關 __,陳敏之,

經歷喪父大病陳敏之靠老公過難關12,245views│2016年07月19日前年陳敏之35歲生日,William約齊大班老友搞surpriseparty,嗰日William準備3卡鑽戒,當眾讀愛的宣言,敏之當場感動到喊,答應做雷太,拍拖十年終於拉埋天窗。一向甚少露面嘅william,就連張結婚相都剩係得個背脊!婚後喺峇里返港,William怕被追訪,仲特登同敏之分開出閘。 William雖然唔算好 ...






  • 其他影片:>>






  • 經歷喪父大病 陳敏之靠老公過難關
  • 12,245 views│2016年07月19日
  • 前年陳敏之35歲生日,William約齊大班老友搞surprise party , 嗰日William 準備3卡鑽戒,當眾讀愛的宣言,敏之當場感動到喊,答應做雷太,拍拖十年終於拉埋天窗。

    一向甚少露面嘅william,就連張結婚相都剩係得個背脊!婚後喺峇里返港,William 怕被追訪,仲特登同敏之分開出閘。 William 雖然唔算好疊水,不過勝在夠長情,做咗敏之神秘男友咁多年,陪佢經歷過喪父同大病,都不離不棄,都算係絕種好男人!

    做燈飾生意嘅William ,喺觀塘有寫字樓,六年前William 仲同敏之喺清水灣半島,聯名用497萬買入單位,開始同居 ,嗰陣敏之已經開囗講明嫁硬William。


    鍾意就快D Share啦!