網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月3日 星期日

大肚敏之親證有腎炎:冇紅斑狼瘡 __,

大肚敏之親證有腎炎:冇紅斑狼瘡現年37歲的索腿天后陳敏之,前日宣佈陀仔約4個月,預產期是明年1月,敏之前年嫁圈外男友雷偉信(William),婚後不足兩年便造人成功。昨有周刊爆料指敏之2012年曾患上紅斑狼瘡症,免疫系統失調,更搞到腎炎,當時囗腫面腫要停工半年醫病,雖然已痊癒,但陀B始終比較冒險。記者昨日聯絡敏之求證患紅斑狼瘡症傳聞,她透過WhatsApp否認:「啋!我冇呢個病,以前只係患過腎炎, ...


大肚敏之親證有腎炎:冇紅斑狼瘡

現年37歲的索腿天后陳敏之,前日宣佈陀仔約4個月,預產期是明年1月,敏之前年嫁圈外男友雷偉信(William),婚後不足兩年便造人成功。昨有周刊爆料指敏之2012年曾患上紅斑狼瘡症,免疫系統失調,更搞到腎炎,當時囗腫面腫要停工半年醫病,雖然已痊癒,但陀B始終比較冒險。

記者昨日聯絡敏之求證患紅斑狼瘡症傳聞,她透過WhatsApp否認:「啋!我冇呢個病,以前只係患過腎炎,𠵱家身體健康,準備好做媽媽!謝謝大家關心。」敏之表示那些戴口罩進出醫院照片是舊相,最初有孕胃口不太好,但現在情況穩定,胃口不錯。問到可打算三年抱兩,追個女做索腿天后接班人?她說:「生咗一個睇吓handle到至再算。」

採訪:楊定



■前日宣佈懷孕的陳敏之,昨否認曾患紅斑狼瘡症傳聞。


鍾意就快D Share啦!