掃呢頁CODE去手機

2016年7月13日 星期三

呂良偉囝囝割傷腳 楊小娟趕返港險暈倒 __,楊小娟,呂良偉,

小娟急急返港到醫院探囝囝。藝人呂良偉與楊小娟的兒子呂善揚,在家中被玻璃割傷右腳,身上有兩處傷口,其中右腳腳踭的傷口尤其嚴重,深約一吋,幾近見骨。身在北京的小娟接獲消息心急如焚,接受電話訪問時說:「我聽工人轉述,當時善揚同小朋友喺屋企玩,唔小心撞倒門,再畀跌落嚟嘅玻璃割傷咗腳,血流如注!但囝囝好冷靜,吩咐工人call白車送佢去公立醫院。善揚打畀我時,仲好生性,同我講對唔住,話搞咗啲麻煩事畀我。」北京 ...


小娟急急返港到醫院探囝囝。

藝人呂良偉與楊小娟的兒子呂善揚,在家中被玻璃割傷右腳,身上有兩處傷口,其中右腳腳踭的傷口尤其嚴重,深約一吋,幾近見骨。身在北京的小娟接獲消息心急如焚,接受電話訪問時說:「我聽工人轉述,當時善揚同小朋友喺屋企玩,唔小心撞倒門,再畀跌落嚟嘅玻璃割傷咗腳,血流如注!但囝囝好冷靜,吩咐工人call白車送佢去公立醫院。善揚打畀我時,仲好生性,同我講對唔住,話搞咗啲麻煩事畀我。」

北京機場 哮喘復發險暈

憂心忡忡的小娟即時越洋安排兒子轉往私家醫院,又立刻買機票,從北京飛越1,962公里返港,幸最後撲得一張凌晨三時的機票,怎料在機場又遇上意外狀況:「我一點去到機場,發現成個機場冇開冷氣。我本身有哮喘,所以好唔舒服,覺得吸呼唔到,差啲暈低,身邊人叫我不斷深呼吸,頂咗三個鐘先上到機。喺飛機上空姐見我全身濕晒、面又紅,都問我咩事,叫我平躺。我估唔到連首都機場都會發生啲咁嘅情況!」小娟坦言當時差點支持不住,但為見兒子才硬撐下來。

由接到電話到返港後,小娟也一直憂心得不能成眠,認真難為慈母。小娟透露善揚將接受手術,但先要檢查有否傷及神經,並希望兒子手術順利。而呂良偉完成北京工作後,今晚亦即趕回港探望兒子,幸好善揚做過手術後,醫生確定沒有傷及神經,可謂不幸中的大幸。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!