掃呢頁CODE去手機

2016年7月20日 星期三

【靚相晒冷】陳曉強調非奉子成婚 __,陳曉,

浪漫到一個點。如果有留意《東網》嘅直擊,其實都應該大概知道陳妍希嘅婚宴發生咩事。不過相信直到呢一刻為止,大家都好疑惑點解妍希BB係坐船出場,呢個時候,大會公關解答到你。原來妍希BB坐船嘅意思,係「飄洋過海來嫁你」,真係肉麻到一個點。接吻環節超出預期另一個亮點,係由朝到晚都成對接吻魚嘅一對新人,喺台上親吻嘅環節原來係「超出預期」。點解咁講呢?大家見到佢哋台上親吻,都以為係自然嘅事,但主持人謝楠就爆料 ...


浪漫到一個點。

如果有留意《東網》嘅直擊,其實都應該大概知道陳妍希嘅婚宴發生咩事。不過相信直到呢一刻為止,大家都好疑惑點解妍希BB係坐船出場,呢個時候,大會公關解答到你。原來妍希BB坐船嘅意思,係「飄洋過海來嫁你」,真係肉麻到一個點。

接吻環節超出預期

另一個亮點,係由朝到晚都成對接吻魚嘅一對新人,喺台上親吻嘅環節原來係「超出預期」。點解咁講呢?大家見到佢哋台上親吻,都以為係自然嘅事,但主持人謝楠就爆料,話佢哋都未到親吻環節就咀起上嚟,呢啲係咪叫情不自禁呢?

「BB是意外之喜」

而對於外間盛傳二人奉子成婚,一對新人都有解答。佢哋話其實大家一早有結婚計劃,而BB嘅降臨,絕對係意外之喜,妍希謂:「真的是先計劃結婚,Baby應該說是上天賜給我們最好的禮物。」陳曉之後再補充:「去年我是九月廿九日跟妍希求婚的,我們當時約定,一年後也就是今年九月廿九日舉行婚禮。然後領證是一早確定是在今年我生日的這天。所以基本都在計劃之內,不過,Baby真的是意外之喜。」

「妍希說了算」

陳曉又再強調,選在雁棲湖舉行婚禮的原因,是因為「雁棲」與「妍希」在普通話同音,並謂:「我當時來到這裏,一看就覺得很喜歡。我知道妍希希望婚禮能靠海,會更浪漫,雖然現在是湖,但景色很美,也是靠水,我覺得她會喜歡。」而問到未來婚姻生活誰作主,陳曉即Man爆謂:「妍希說了算。」

親揭兔仔圖案背後動人故事

陳曉又爆料指,婚宴現場這麼多兔仔布置,是因為他第一份送妍希的禮物,就是「兔仔毛公仔」,他謂:「那個公仔很便宜,後來我才知道,她帶着兔仔去了很多地方,所以兔仔成了我們婚宴喜歡用的圖案。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!