掃呢頁CODE去手機

2016年7月2日 星期六

伍姑娘拒做大姨媽 __,伍姑娘,伍詠薇,

伍姑娘拒做大姨媽■身為敏之契姐的伍詠薇,不肯做大姨媽,笑言要敏之囝囝叫自己做AuntieFive。陳敏之昨日宣佈陀仔,作為契家姐的伍詠薇和拍檔森美當然戥她開心。不過,伍姑娘笑言不滿意升呢做「大姨媽」,她昨在電話說:「所以細個唔好亂認契哥契妹,好可惡、好核突,我唔要呢個名呀!」伍姑娘表示喜歡小朋友叫她做AuntieFive,因為容易記。她更透露敏之是穿上她送贈的衫宣佈喜訊,更坦言好感動:「好似我都有 ...


伍姑娘拒做大姨媽



■身為敏之契姐的伍詠薇,不肯做大姨媽,笑言要敏之囝囝叫自己做Auntie Five。

陳敏之昨日宣佈陀仔,作為契家姐的伍詠薇和拍檔森美當然戥她開心。不過,伍姑娘笑言不滿意升呢做「大姨媽」,她昨在電話說:「所以細個唔好亂認契哥契妹,好可惡、好核突,我唔要呢個名呀!」伍姑娘表示喜歡小朋友叫她做Auntie Five,因為容易記。她更透露敏之是穿上她送贈的衫宣佈喜訊,更坦言好感動:「好似我都有份,好窩心,佢仲揀咗我結婚周年紀念嚟宣佈,多謝佢咁錫我,好恭喜佢!」

伍姑娘表示不想送錢太娘,問為何自己不生?她說:「18歲時曾經好想生,跟住反覆諗又生又唔生,我同伊能靜同年,其實仲生得㗎。」昨日是伍姑娘與老公練海棠的結婚17周年,二人前晚已外出撐枱腳,昨日則全日留在家中。

森美前晚與敏之一齊錄影《Sunday好戲王》,自言上星期綵排時已經估到,他說:「見佢坐喺度以為唔舒服,佢話『唔想企咁耐。』我呢啲過來人就估到囉。佢粗身大細,都會扶住佢行下前行下後,做住公公先啦。」

採訪:劉敏、小米



■森美指不介意做「公公」,扶住大肚敏之出入。互聯網圖片


鍾意就快D Share啦!