掃呢頁CODE去手機

2016年7月19日 星期二

【洪永城慎入】詩詠餵馬明食嘢甜到漏 __,馬明,洪永城,馬國明,

洪永城,勸你真係唔好睇,驚你受唔住打撃…藝人馬國明(馬明)與唐詩詠到北角出席剪綵活動,詩詠更即場炮製蛋糕給馬國明品嘗,他試味後笑說:「好甜呀,甜到漏。」馬明為女整禮物詩詠透露試過親手整過一次蛋糕,但並不是為男友洪永城而整的,而是送給朋友。問到會否為洪永城親手整蛋糕?她說:「唔會,整蛋糕好難,要再練習吓。(叫洪永城整蛋糕畀你?)唔會,佢唔識煮嘢食。」問到馬明可有為女仔親手整蛋糕?他說:「整蛋糕就未試 ...


洪永城,勸你真係唔好睇,驚你受唔住打撃…

藝人馬國明(馬明)與唐詩詠到北角出席剪綵活動,詩詠更即場炮製蛋糕給馬國明品嘗,他試味後笑說:「好甜呀,甜到漏。」

馬明為女整禮物

詩詠透露試過親手整過一次蛋糕,但並不是為男友洪永城而整的,而是送給朋友。問到會否為洪永城親手整蛋糕?她說:「唔會,整蛋糕好難,要再練習吓。(叫洪永城整蛋糕畀你?)唔會,佢唔識煮嘢食。」問到馬明可有為女仔親手整蛋糕?他說:「整蛋糕就未試過,整啲小禮物就有,自己整嘢食唔叻,因為我同阿媽住,靠晒阿媽。」

馬明借緋聞吸金

問到馬明將來有何打算?詩詠則說:「以後有老婆照顧,有㗎喇。」問到馬明是否已經有女友?他說:「我好多緋聞,不過依家拍緊呢套《心理追兇》就暫時未有緋聞,套劇好多女仔,有湯洛雯、楊秀惠、蔡思貝、王君馨。(咁你想同邊個傳緋聞? )我都唔知呀,或者四個傳晒,之後每人一齊做一單活動,咁都幾好賺。」

讚馬明有住家男Feel

而唐詩詠近期頻頻出席活動搵真銀,問到與馬國明這個組合會否收得特別貴?馬國明笑說:「梗係特別貴。」詩詠則說:「今次係第二次一齊做活動,都係一年一次,貴精不貴多。佢形象又好有住家男人(感覺),我平時都會做家務,吸塵、打掃、買日用品都係我負責,因為女仔細心啲同埋會講價。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!