掃呢頁CODE去手機

2016年7月3日 星期日

【搞咩!】杏兒唱《愛如潮水》重現囧樣 __,杏兒,胡杏兒,

好耐冇見過呢個樣!曾獲視后的胡杏兒,最近撈過界,參加大陸節目《跨界歌王》,大騷歌藝,獲不少網民大讚唱功不俗。唱錯歌詞不過喺最新一集,佢演唱台灣歌手張信哲嘅《愛如潮水》,表現就唔得喇!杏兒一開金口即嚇窒台下所有人,見佢用盡氣力唱,唱到「囧」樣重現!最大鑊係佢連歌詞都唱錯,原本嘅歌詞係「答應我你從此不在深夜裏徘徊,不要輕易嘗試放縱的滋味。」但佢竟然唱成「答應我你從此不在深夜裏買醉,不要別的男人放縱的滋 ...


好耐冇見過呢個樣!

曾獲視后的胡杏兒,最近撈過界,參加大陸節目《跨界歌王》,大騷歌藝,獲不少網民大讚唱功不俗。

唱錯歌詞

不過喺最新一集,佢演唱台灣歌手張信哲嘅《愛如潮水》,表現就唔得喇!杏兒一開金口即嚇窒台下所有人,見佢用盡氣力唱,唱到「囧」樣重現!最大鑊係佢連歌詞都唱錯,原本嘅歌詞係「答應我你從此不在深夜裏徘徊,不要輕易嘗試放縱的滋味。」但佢竟然唱成「答應我你從此不在深夜裏買醉,不要別的男人放縱的滋味。」嘩!咩意思先!

預告下期大反轉

杏兒今次唱得麻麻,評判畀佢嘅評語都唔係咁好,而網友就話佢唱得過份用力,搞到走音兼冇氣!不過杏兒仲好有自信,去到節見尾聲,佢預告要嚟一個反轉,話下期要嚟一個高難度挑戰,唔通佢嫌今次難度仲唔咁高?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!