網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月23日 星期六

龔嘉欣微波升級 瘦身唔瘦胸 __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

龔嘉欣微波升級 瘦身唔瘦胸

大台小花龔嘉欣前日貼咗三點式泳衣相上facebook,又留言話:「喜歡陽光,工作中能抽時間在游泳池待一個小時,是幸福的事,享受。」平時龔嘉欣收收埋埋嘅「iPad胸」突然升cup,雖然未及一班書展o靚模咁波濤洶湧,不過已經多咗

龔嘉欣微波升級 瘦身唔瘦胸大台小花龔嘉欣前日貼咗三點式泳衣相上facebook,又留言話:「喜歡陽光,工作中能抽時間在游泳池待一個小時,是幸福的事,享受。」平時龔嘉欣收收埋埋嘅「iPad胸」突然升cup,雖然未及一班書展o靚模咁波濤洶湧,不過已經多咗唔少睇頭。據知龔嘉欣同姚子羚幫緊大台拍新一輯《姊妹淘》,啱啱喺吉隆坡開完工。之前龔嘉欣被指帶男性朋友返香閨,上星期六佢出席活動就解釋,話之後要離開香港 ...


唔少睇頭。

據知龔嘉欣同姚子羚幫緊大台拍新一輯《姊妹淘》,啱啱喺吉隆坡開完工。

之前龔嘉欣被指帶男性朋友返香閨,上星期六佢出席活動就解釋,話之後要離開香港,咁啱架車壞咗,先托朋友幫手整車。

呢單新聞搞到好大,龔嘉欣仲收到好多朋友追問佢發生咩事,連屋企人都好擔心,龔嘉欣嗰陣情緒低落,佢之後要託個男性朋友同佢家人say sorry。今次龔嘉欣藉機散心,仲寓工作於娛樂,同好姊妹姚子羚游水時仲搵對方影咗輯靚相。

其實龔嘉欣最近接咗個瘦身廣告,短短時間成績有目共睹,所以都多咗喺facebook貼相晒下纖腰,好似今個月頭就貼過張着三點式泳衣嘅廣告造型相,不過就冇今次咁近同身材咁勁囉!


鍾意就快D Share啦!