網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月15日 星期五

旅遊女神唔吼艷遇 周雅霏獨愛香蕉仔 __,周雅霏,女神,

愛笑的Faye三年前曾患情緒病,最終透過出遊醫好病情。貌似孫燕姿的旅遊節目主持周雅霏(Faye)最近推出第二本遊記,講明字多圖少,望大家認同她既有「姿色」亦有「知識」!貴為「旅遊女神」,Faye每次旅行都有艷遇,但她對外籍男不感興趣,反而最愛黃皮白心的「香蕉仔」!旅遊節目主持兼Blogger周雅霏(Faye)喜愛周遊列國,年僅24歲就已到訪近30個國家。擁有靚樣及口才的Faye深受觀眾歡迎,Ins ...


愛笑的Faye三年前曾患情緒病,最終透過出遊醫好病情。

貌似孫燕姿的旅遊節目主持周雅霏(Faye)最近推出第二本遊記,講明字多圖少,望大家認同她既有「姿色」亦有「知識」!貴為「旅遊女神」,Faye每次旅行都有艷遇,但她對外籍男不感興趣,反而最愛黃皮白心的「香蕉仔」!

旅遊節目主持兼Blogger周雅霏(Faye)喜愛周遊列國,年僅24歲就已到訪近30個國家。擁有靚樣及口才的Faye深受觀眾歡迎,Instagram擁有約2.5萬Fans,被封為「旅遊女神」,今年更推出第二本遊記,抒發近三年的旅行感受。

狂野浪漫唔啱key

外形省鏡的Faye每次到外地都有艷遇,但可惜只是「襄王有心」:「亞洲面孔喺外國幾受歡迎,記得有年我同拍檔小雲去希臘識咗兩個男仔,佢哋另一日專登去機場等我哋,之後有Facebook聯絡,但冇發展。其實我出埠都係諗住做嘢,冇諗發展異地戀。」Faye指各地男士各有風味,法國男最浪漫,西班牙男最狂野,但曾在英國留學的她還是覺得與「黃皮白心」的「香蕉仔」最夾:「佢哋既有傳統思想,但亦會開放啲,同我比較投契。」

畀酒杯割傷縫28針

提到推出第二本遊記,她直言字多圖少,望大家透過文字了解其內心世界:「入面有靚相,但以景為主,文字係好多,同市面上嘅寫真完全唔同。我事業心重,但『事業線』短缺,唔想人哋覺得我係模特兒。」Faye直言三年前人生感迷失,更曾患上情緒病,最終透過旅遊尋回自己,想藉個人經歷勉勵讀者:「2013年5月我因為貪玩畀酒杯割傷背部,要縫28針同瞓咗半個月醫院。我覺得好迷失,點解自己搞成咁,之後開始去旅行,開頭係逃避,但慢慢了解各地文化,原來世界好多事係自己唔知,去到哥倫比亞,聽人唱聖詩聽到我喊,亦醫好我情緒病。」

周雅霏(Faye)Profile

年齡:24歲

身高:1米68

三圍:33B、25、36

簡歷:2011年中國小姐香港賽區最佳氣質獎,2013年起創辦旅遊節目《霏雲闖蕩》,夥拍女攝影師小雲周遊列國,亦有在網上教美容,深得Fans歡迎。

化妝及髮型:Pink@Pink evolution


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!