網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月15日 星期五

黃芷晴:性感熱舞甩Bra 黃芷晴衝入後台 __,芷晴,黃芷晴,

黃芷晴跳舞時動作太大,令內衣鬆咗。黃日華女兒黃芷晴出席活動,穿上綁帶TubeTop襯熱褲的芷晴跳舞時上下失手,跳完舞的芷晴疑似甩Bra全程雙手護胸,最後索性落台衝入休息室整理,芷晴受訪時否認「失手」,她說:「有着打底褲,上面因為跳舞搞到鬆咗少少,只係抽番佢上嚟,小問題啫。(去休息室抽Bra?)唔係,入去飲水。」直認有新男友甩拖九個月的芷晴大方承認蜜運中,她說:「拍咗個幾月,係圈外人,朋友介紹認識。 ...


黃芷晴跳舞時動作太大,令內衣鬆咗。

黃日華女兒黃芷晴出席活動,穿上綁帶Tube Top襯熱褲的芷晴跳舞時上下失手,跳完舞的芷晴疑似甩Bra全程雙手護胸,最後索性落台衝入休息室整理,芷晴受訪時否認「失手」,她說:「有着打底褲,上面因為跳舞搞到鬆咗少少,只係抽番佢上嚟,小問題啫。(去休息室抽Bra?)唔係,入去飲水。」

直認有新男友

甩拖九個月的芷晴大方承認蜜運中,她說:「拍咗個幾月,係圈外人,朋友介紹認識。(見過父母?)見過,有次一班朋友嚟開Party,佢都有嚟亦都有介紹畀父母識,每次拍拖都會帶畀家人見。」芷晴踢爆男友呻乾醋,她說:「有次我做訪問話有個圈外男朋友,佢就聽到我有個圈內男朋友,所以問我,大家聽番冇事。(有冇錫啖呵番男友?)都有。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!