網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月6日 星期三

【獨家】吳若希黑面嬲男友不忠 富貴未婚夫坐直升機速遞Chanel箍煲 __,吳若希,

吳若希同澳門闊少男友Alex噚日成為全城熱話,有指吳若希係第三者,又話Alex同前女友人有肉體關係,之後吳若希出活動又話要嬲嘅都嬲晒,仲話只要男友o依家對佢好就得,但係男女之間嘅事,係唔係真係講兩句就可以解決?其實呢啲嘢又真係要見面好好哋傾下先得嘅,所以噚晚9點半Alex就坐直升機嚟到香港,着住波衫短褲拎住一袋名牌等車,記者就上前問佢吳若希係咪小三?你同Toby乜關係?係咪拍過拖?係咪諗住同吳若希 ...




其他影片:>>






吳若希同澳門闊少男友Alex噚日成為全城熱話,有指吳若希係第三者,又話Alex同前女友人有肉體關係,之後吳若希出活動又話要嬲嘅都嬲晒,仲話只要男友o依家對佢好就得,但係男女之間嘅事,係唔係真係講兩句就可以解決?其實呢啲嘢又真係要見面好好哋傾下先得嘅,所以噚晚9點半Alex就坐直升機嚟到香港,着住波衫短褲拎住一袋名牌等車,記者就上前問佢吳若希係咪小三?你同Toby乜關係?係咪拍過拖?係咪諗住同吳若希結婚?係唔係買禮物畀吳若希?但係佢全部都唔答,搖頭兼避鏡頭,之後就有車嚟到接佢,而嚟接佢嘅車正正就係今日接吳若希嘅車,仲唔係買埋禮物0氹女友?下一個目的地就唔係搵吳若希,而係買外賣,佢去到大角咀一間油渣麵鋪,由司機去買外賣,司機拎住兩大袋外賣出嚟,其中一袋仲係買俾記者食,Alex仲打開車窗同記者講:「辛苦晒,一陣小心啲,天雨路滑。」之後架車就直駛去吳若希屋企。

(採訪、攝影:梁繼光、羅德光) 係咪同0氹緊女朋友呢?
袋Chanel仲唔係送畀吳若希 仲買外賣喎! 又提記者天雨路滑。
最後去咗吳若希屋企。

鍾意就快D Share啦!