掃呢頁CODE去手機

2016年7月2日 星期六

【港姐真人騷】獨家!蒙古郡主Daisy 露腰晒長腿返港大 __,港姐,

今屆港姐學歷高已經唔係新鮮事,不過中間突然冒出個蒙古郡主——塔塔兒.木華黎(姓氏)代蓮曦丹美(名字)(Daisy),姓同名加埋有成11個字嘅Daisy。名已經水蛇春咁長,至於祖宗族譜,就更加誇張,早排佢見傳媒嗰陣,就自爆係蒙古後裔。「我祖先係成吉思汗太太,自己可以話係郡主,總之家底你哋遲啲會知,家境屬於唔使擔心經濟,父母支持我夢想已經足夠。」日前已經有讀者爆Daisy屋企人喺德國定居,至於5年前隻 ...




其他影片:>>






今屆港姐學歷高已經唔係新鮮事,不過中間突然冒出個蒙古郡主——塔塔兒.木華黎(姓氏)代蓮曦丹美(名字)(Daisy),姓同名加埋有成11個字嘅Daisy。名已經水蛇春咁長,至於祖宗族譜,就更加誇張,早排佢見傳媒嗰陣,就自爆係蒙古後裔。「我祖先係成吉思汗太太,自己可以話係郡主,總之家底你哋遲啲會知,家境屬於唔使擔心經濟,父母支持我夢想已經足夠。」日前已經有讀者爆Daisy屋企人喺德國定居,至於5年前隻身嚟港嘅Daisy,成功入讀港大教育系,嚟緊仲會碩士畢業。而有指Daisy雖然家底唔差,不過嚟到香港,佢都只係租住西營盤嘅唐樓。前日上晝10點,自爆平時出街會逼地鐵搭巴士嘅Daisy,喺屋企落樓,搭一個站地鐵返港大。以往喺ig狂放噴血相嘅佢,當日素顏再加副眼鏡,樣貎變返學生妹,不過下身依然hot,着住背心熱褲,露蠻腰、晒長腿。Daisy一到學校,先到其中一個課室上堂,之後再到學校圖書館,逗留咗接近一個鐘,再約女同學上學校canteen食飯。染咗一頭紫髮嘅佢,再加身上火辣戰衣,搞到Daisy喺學校去到邊,都受到唔少學生哥哥注目。

攝影:畢紹基 仍未正式畢業嘅Daisy,前日着住熱褲返學,勁多仔仔望! 住西營盤嘅Daisy,平時都係搭一個站地鐵返學!
約同學仔上canteen食飯! 嘟嘴露一露! 大會幫佢變咗紫色頭!
Daisy ig大量丁圖!
睇極唔厭!
後面都有睇頭!

鍾意就快D Share啦!