掃呢頁CODE去手機

2016年7月17日 星期日

(踢爆) 田雞 數臭 星爺:「佢條仆街好變態 拍親片都要D女入房同佢訓,D女話唔肯玩花式佢就換第二個」 __,星爺,周星馳,

(踢爆) 田雞 數臭 星爺:「佢條仆街好變態  拍親片都要D女入房同佢訓,D女話唔肯玩花式佢就換第二個」
■田雞(左)與星爺合作長達13年,對星爺為人瞭如指掌,他直指星爺孤獨沒有朋友。資料圖片有人話發財要立品,但周星馳近年越發達就越被友人甚至同行批評。與星爺合作長達13年,直至09年底才離開星爺身邊的田啟文(田雞),過去一直護主,但他近日接受商台訪問竟加把口批評星爺,除直指星爺冇朋友外,還力數過去多年來只收過星爺送贈一件200元平tee,最終卻要倒貼買13張戲飛請星爺與朋友睇戲,數口之精,仲好賤格,佢 ...


■田雞(左)與星爺合作長達13年,對星爺為人瞭如指掌,他直指星爺孤獨沒有朋友。資料圖片

有人話發財要立品,但周星馳近年越發達就越被友人甚至同行批評。與星爺合作長達13年,直至09年底才離開星爺身邊的田啟文(田雞),過去一直護主,但他近日接受商台訪問竟加把口批評星爺,除直指星爺冇朋友外,還力數過去多年來只收過星爺送贈一件200元平tee,最終卻要倒貼買13張戲飛請星爺與朋友睇戲,數口之精,仲好賤格,佢條仆街好變態 拍親片都要D女入房同佢訓,D女話唔肯玩花式佢就換第二個。佢好鐘意換女....差唔多每三個就換一個新女...D女又比佢無限攪..真係好唔抵得

現年50歲的周星馳在圈中打滾逾30年,近年屢被合作過的拍檔或同行數臭。96年開始為星爺打工的田啟文,09年底結束彼此賓主關係,田雞近年轉當鄭中基經理人。過去一直力撐星爺的田雞,日前接受梁慧恩客席主持的商台節目《1圈圈》錄音訪問時,勁寸星爺冇朋友,該節目將於今、明播出。

94年田雞演完星爺的電影《九品芝麻官》後,兩人難得啱key,96年遂加盟星爺創立的星輝。星爺性格孤僻,過去多年田雞都未有變節加入「倒周」行列,還不時幫口護駕,當外間常指星爺孤寒,田雞曾為他解畫:「對於錢財,我認為他很清醒,他會放在大的東西裏頭,抓得比較緊。」話雖如此,其實田雞去年在微博開始反星行動,全個微博僅於去年6月貼過一張兩人合照,還留言:「懷念周某人。」之後提到星爺時,總以「周某人」來稱呼他,甚為見外。而田雞日前在商台訪問大爆與星爺相處點滴,見微知著,似要為星爺執導、舒淇和羅志祥孭飛下月7日上映的賀歲片《西遊.降魔篇》贈興。

星爺被出賣留陰影

田雞在訪問中提到早年跟星爺合作電影《武狀元蘇乞兒》,當年劇組沒人敢發通告給星爺,田雞說:「93年我聽好多人講佢好麻煩、好難湊好易變。我幫佢做幕後,大家好怕畀通告佢,驚佢遲又要嗌佢起身,又唔敢話周生你遲到。本來周生有個妹做幕後,佢叫阿哥起身,咁一定唔會鬧啦,佢冇做之後就我叫。」田雞叫醒星爺有妙法,他說:「我會問佢『你今日想食乜呀?』我會問佢幾點到,要預定時間買嘢一齊食,啲嘢凍曬唔好食。有時有啲叫下床火,大家都係打工啫,可能佢哋好直接打畀周生,始終會話『等你呀!』聽嗰個人會認為等嚇唔得呀,可能佢睇緊劇本。個個都怕打,總有原因。」田雞強調在星輝工作13年,二人從未吵大鑊,只有過小誤會,事緣有人指田雞做錯事,星爺獲悉即向田雞求證。

(踢爆) 田雞 數臭 星爺:「佢條仆街好變態  拍親片都要D女入房同佢訓,D女話唔肯玩花式佢就換第二個」

■商台客席主持梁慧恩在節目訪問田雞,讓他暢所欲言寸星爺。

(踢爆) 田雞 數臭 星爺:「佢條仆街好變態  拍親片都要D女入房同佢訓,D女話唔肯玩花式佢就換第二個」

■田雞指當年拍《少林足球》時骨膜受傷,但星爺要他翌日馬上重拍致受傷戲份。劇照

(踢爆) 田雞 數臭 星爺:「佢條仆街好變態  拍親片都要D女入房同佢訓,D女話唔肯玩花式佢就換第二個」

■田雞09年底與星爺結束賓主關係,他去年在微博稱呼星爺為「周某人」,言語間顯示不滿。

星爺給人自我封閉之感,田雞也覺他孤獨沒朋友:「佢冇朋友唔代表佢差,佢活得開心就得啦,我又唔識飲酒打檯波,陪唔到佢。」田雞爆料指星爺過份保護自己全因曾被朋友和同學欺騙留下陰影,他說:「我唔係幫佢講說話,10個人講佢,佢有權反擊,但佢冇,由你哋話佢。」田雞也直指星爺最大的問題是不善與人溝通,一切只是獨自思考。

主持又列舉網民所指洪金寶、梁朝偉和向華強夫婦等星爺十大敵人,田雞說:「以上呢啲人都有咁上下身份,大家平起平坐,我冇諗過同佢同level,佢對我冇咁樣。有啲人話我係擦鞋仔,我家都冇幫佢,應該可以有乜都大大力數出嚟,咁係冇就冇。」不過田雞接著爆出一件舊事,他說:「佢(周星馳)買衫叫我揀件,我好開心,自己揀件200幾蚊嘅。之後我話請番佢睇戲,佢話好,仲話有啲朋友想睇,叫我買13張飛。你諗嚇我冇著數㗎,你唔買件衫畀我,我唔使幫你買13張飛,嗰度幾嚿水,我仲要蝕畀佢呀。」這件事足證星爺數口精。

傷骨膜翌日照開工

田雞當年負傷拍電影《少林足球》,可覺星爺不近人情?他說:「我嗰日特登唔同佢食飯去睇醫生,點知冤家路窄撞到佢,佢問我去邊。我話佢知睇醫生,佢問我點,我話骨膜傷咗醫生叫我休息。佢聽完話『咁呀休息嚇啦,咁呀,聽日呢第一個鏡頭拍番打你嗰場。』」田雞坦言那刻覺得星爺確實有點不近人情,他晚上做水療令肌肉鬆弛點,翌日再拍。

此外,黎芷珊去年節目《最佳男主角》沒訪問星爺,她昨在電視城指日前宣傳撞見星爺,大家有打招呼:「佢仲話約食飯,同佢傾偈,仲覺得佢好低……係抵死,仲講番以前去Hot Gossip夜蒲。」對於王晶指星爺變高傲,芷珊卻撐:「冇喎!可能越細識越冇嘢!」


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!