掃呢頁CODE去手機

2016年7月31日 星期日

英超Fever:【有片】凌空車身!伊巴紅魔鬼處子金球 __,

(互聯網圖片)估唔到,呢一刻咁快就嚟到,伊巴謙莫域就係不同凡響!曼聯於熱身賽鬥加拉塔沙雷,開賽194秒,呢名瑞典神鋒就喺禁區內,成個彈起凌空車身射咗個波入網,全場球迷興奮到震!雖然紅魔之後一度被反超前,但換邊後拉舒福特表現一流,曼聯終憑朗尼梅開二度,費蘭尼同桑馬達各入1粒,以5:2大勝對手,贏出漂亮一仗。今仗喺瑞典上演,曼聯領隊莫連奴好識做,畀伊巴謙莫域喺江東父老面前處子登場。呢位巨星好快就有料到 ...


(互聯網圖片)

估唔到,呢一刻咁快就嚟到,伊巴謙莫域就係不同凡響!曼聯於熱身賽鬥加拉塔沙雷,開賽194秒,呢名瑞典神鋒就喺禁區內,成個彈起凌空車身射咗個波入網,全場球迷興奮到震!雖然紅魔之後一度被反超前,但換邊後拉舒福特表現一流,曼聯終憑朗尼梅開二度,費蘭尼同桑馬達各入1粒,以5:2大勝對手,贏出漂亮一仗。

今仗喺瑞典上演,曼聯領隊莫連奴好識做,畀伊巴謙莫域喺江東父老面前處子登場。呢位巨星好快就有料到,以招牌靚波為球隊打響頭炮,堅犀利。但曼聯上半場倒輸2球,半場落後1:2。換邊後寸王作出5個調動,以福仔代替伊巴謙,之後佢2次右路發難助球隊再度領先,福仔先助攻朗尼近門射入,跟手以高速壓過敵衞殺入禁區,逼到對手門將作出侵犯,球證直指12碼點,朗尼一腳抽成3:2。之後曼聯憑爆炸頭同桑馬達,一頭一腳搞掂,終取得大勝。

即刻去東網足球facebook SO東波睇片

SO東波link

http://bit.ly/2akIKF9 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!