掃呢頁CODE去手機

2016年7月1日 星期五

FFx反面 力數Shirley三宗罪 __,FFx,Shirley,楊澤怡,

FFx反面 力數Shirley三宗罪【《蘋果》專訪】四人女子組合FFx去年9月憑歌曲《SugarBaby》廉價MV爆紅,她們表面情如姊妹一條心,但原來全是假象,之前自爆曾遭性侵的成員楊澤怡(Shirley)一直犯眾憎,李詩詠(Ceci)、潘穎琳(Mizaki)及周葆諭(Christy)昨日接受《蘋果》訪問時狂數Shirley扮大家姐,加上賺錢價值觀不同共「三宗罪」,宣佈FFx飛甩Shirley,從 ...


FFx反面 力數Shirley三宗罪

【《蘋果》專訪】

四人女子組合FFx去年9月憑歌曲《Sugar Baby》廉價MV爆紅,她們表面情如姊妹一條心,但原來全是假象,之前自爆曾遭性侵的成員楊澤怡(Shirley)一直犯眾憎,李詩詠(Ceci)、潘穎琳(Mizaki)及周葆諭(Christy)昨日接受《蘋果》訪問時狂數Shirley扮大家姐,加上賺錢價值觀不同共「三宗罪」,宣佈FFx飛甩Shirley,從此三人行!

香港的男團、女團近日特別多是非,繼Faith成員換完又換,另一MK Pop男子組合天堂鳥又入稟控告經理人,連表面情如姊妹的四人女子組合FFx亦鬧不和,三位成員李詩詠、潘穎琳及周葆諭昨日接受《蘋果》專訪時,谷到爆狂數另一隊友楊澤怡「三宗罪」,斥她不但脾氣差鬧走贊助商,又經常爭做主角扮大家姐,最令三人不安,是Shirley賺錢價值觀跟她們完全不同。



■FFx的Mizaki、Christy和Ceci昨日受訪時表示三人似情侶,容不下第四者,趕Shirley出局。攝影:陳志嵐



■(左起)Christy、Ceci和Mizaki昨力數扮隊長的Shirley不是,最激氣對方鬧走贊助商。



■四位一體的FFx之前在旺角開了唯一一次的演唱會。 資料圖片

帶Christy會陌生男於2013年成立的FFx,最早成員有三個人,後來再由七個變為六個人,然後再剩下四位成員,如果飛甩隊長Shirley,FFx將再變回三人組合,Ceci即重申:「FFx一直都冇隊長,只係Shirley成日都要扮大家姐做主角,企又要企中間。」Mizaki續謂:「我哋決定唔再同Shirley合作唔係一時衝動,其實佢脾氣好大,我哋每個人都畀佢鬧過,有次排舞突然鬧我哋唔尊重佢,突然變咗我上司,完全唔係隊友關係。」

令Mizaki、Ceci及Christy最激氣的,是Shirley竟然連贊助商都鬧走,Mizaki說:「鬧我哋都算,諗住係組合大家忍咗佢,但佢竟然用粗口鬧贊助商就唔可以接受。」除了經常發脾氣,今年只有17歲的Christy憶述兩年前Shirley以排舞為由,令她無奈要在兩個陌生男人前跳舞,她說:「嗰時Ceci同Mizaki仲未入隊,Shirley有晚約我去卡拉OK話排舞,因為第二日要演出,我去到見到有兩個男人喺度,Shirley話係佢朋友,佢仲着到好性感,係着deep V,我覺得好奇怪,坐咗一陣話第二日要返學走先,之後Shirley做乜我唔知道喇!」



■Shirley被組合三位成員圍插,即時被逐出隊。資料圖片

赴飯局有人坐大髀Ceci亦爆Shirley曾透露有較輕鬆的方法搵快錢:「佢同我講有啲輕鬆方法搵快錢,同人行吓街食吓飯咁,諗番起佢係想試探吓我。」她續說:「其實上個月我哋四個都去咗一個飯局,初初以為公司安排去event,去到見到有兩圍枱,突然叫我哋唱歌跳舞,但因為着咗高踭鞋跳唔到,最後只係唱歌,現場有男有女,有啲女仔係圈中人,有人仲坐喺啲男士大髀度,我哋同啲人影完相就走,我哋冇問Shirley之前知唔知,但我哋三個去完之後個心好唔舒服。」

問三人是否堅決不會再跟Shirley合作或加入新成員?Ceci說:「唔會再同佢合作,都唔會加新成員,我哋三個好似情侶咁,容納唔到多一個人。」

《蘋果》昨晚致電問Shirley知否「被退出」時,明顯不知道隊友對她極不滿,還表示FFx四人感情一向很好,電話也有「姊妹Group」每天溝通,當告知Shirley其他三位隊友欲重組FFx,新成員名單不包括她,Shirley只說:「我唔知道喎,我哋一路有溝通,我哋冇問題喎!我哋四個女仔有個姊妹group日日都傾偈,邊個病咗都會互相關心。」至於,前日她在fb貼請新經理人,她說是鄭氏娛樂公司意思,原因想通知各界FFx與前經理人Sam Ho(何英傑)沒有任何關係。

採訪:草津


鍾意就快D Share啦!