網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月23日 星期六

女神男神:G奶打氣 少女范冰冰索爆中國籃壇! __,冰冰,范冰冰,女神,李冰冰,

(互聯網圖片)巴打們,你哋鍾唔鍾意啦啦隊隊長呢?其實問你哋都多餘,話唔Like都係呃人㗎啫。做得啦啦隊隊長,梗係有番咁上下索啦,唔係點壓得場呀;如果仲要被封為國內最正,就肯定不得了啦。蔣詩晴眼大咀細甜到爆燈,唔少國內網友,都覺得佢係少女范冰冰,最重要佢身材超勁,擁有G-Cup上圍,着起性感低胸打氣衫仔,喺場內勁歌熱舞,堅諗起都覺得醒神。呢位NBL湖南籃球隊隊長,行Sexy又得,做氣質文青又得,大家 ...


(互聯網圖片)

巴打們,你哋鍾唔鍾意啦啦隊隊長呢?其實問你哋都多餘,話唔Like都係呃人㗎啫。做得啦啦隊隊長,梗係有番咁上下索啦,唔係點壓得場呀;如果仲要被封為國內最正,就肯定不得了啦。

蔣詩晴眼大咀細甜到爆燈,唔少國內網友,都覺得佢係少女范冰冰,最重要佢身材超勁,擁有G-Cup上圍,着起性感低胸打氣衫仔,喺場內勁歌熱舞,堅諗起都覺得醒神。呢位NBL湖南籃球隊隊長,行Sexy又得,做氣質文青又得,大家記住佢個名喇!

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻!

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!