掃呢頁CODE去手機

2016年7月7日 星期四

Miki清涼遊街 惹路人眼睛非禮 [壹週刊 - 1374] Miki,M1,楊愛瑾

同你吟一吟Miki清涼遊街 惹路人眼睛非禮孭住「第三者」惡名七年,Miki楊愛瑾今年四月終於坐正,成為永安太子爺郭永淳第二任太太。名正言順!婚後Miki同老公周圍飛,享受分站蜜月,仲不忘上載泳衣照,開心share。返到今個夏天熱到爆晒錶嘅香港,Miki延續度假心情,同老公去街街,可露都露,非常清涼。好嘢唔怕晒!不過,少布Miki就惹嚟路人勁𥄫,仲搞到老公郭永淳火紅火綠,係咁擰番轉頭,死睥住個免費睇 ...


同你吟一吟

Miki清涼遊街 惹路人眼睛非禮

孭住「第三者」惡名七年, Miki楊愛瑾今年四月終於坐正,成為永安太子爺郭永淳第二任太太。

名正言順!婚後 Miki同老公周圍飛,享受分站蜜月,仲不忘上載泳衣照,開心 share。返到今個夏天熱到爆晒錶嘅香港, Miki延續度假心情,同老公去街街,可露都露,非常清涼。

好嘢唔怕晒!不過,少布 Miki就惹嚟路人勁𥄫,仲搞到老公郭永淳火紅火綠,係咁擰番轉頭,死睥住個免費睇「好風景」嘅哥哥仔,好想爆呀!

Miki著 tube dress遊街,任路人免費 share,老婆俾人睇蝕晒,郭永淳嬲嬲豬,不停回頭勁睥。

5月峇里

今年四月坐正做郭太嘅 Miki,連月同老公出埠, happy到呢!

6月希臘

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!