網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月2日 星期六

寶馬:寶馬M新成員 M2 Coupe到位 __,

M2Coupe是BMWM家族的新成員,售價為HK$848,000。BMW最新M成員M2Coupe已到香港,比起標準版本,車身換上極具跑格的擾流套件,還有19吋大輪圈及M系車款的專屬藍色(LongBeachBlueMetallic),齋睇樣都非常夠照!動力配置亦不能少覷,M2Coupe搭載最新研發的3.0公升直6BMWMTwinPowerTurbo引擎,最大的馬力、扭力輸出分別達到370匹及465N ...


M2 Coupe是BMW M家族的新成員,售價為HK$848,000。

BMW最新M成員M2 Coupe已到香港,比起標準版本,車身換上極具跑格的擾流套件,還有19吋大輪圈及M系車款的專屬藍色(Long Beach Blue Metallic),齋睇樣都非常夠照!動力配置亦不能少覷,M2 Coupe搭載最新研發的3.0公升直6 BMW M TwinPower Turbo引擎,最大的馬力、扭力輸出分別達到370匹及465Nm,配合7速M雙離合器波箱,只需4.3秒便可完成0-100km/h,最正的地方是代理還提供6速手波版本,無棍不歡的熱血車迷,係咪有啲心郁呢?

M2 Coupe的懸掛設定偏向運動化,而且配置了後軸主動式差速器Active M Differential,系統可藉着控制左右車輪的轉速來增加行車時的牽引力,操控性能及彎路極限都得到大大提高。現時,代理開車的車價為HK$84.8萬,標準配備已包括Comfort Access、Harman Kardon音響、天窗及19吋M輕合金輪圈,設備相當有睇頭。不過,後座空間就只係一般,長時間屈喺後排都幾攰下,若經常都會多於兩名成年人同時出行,M2 Coupe適唔適合你就要考慮清楚喇!

規格表

車型:雙門四座位轎跑車

引擎:直6 BMW M TwinPower Turbo

容積:2,979c.c.

最大馬力:370hp/6,500rpm

最大扭力:465Nm/1,400-5,560rpm

傳動:7前速M雙離合器波箱

驅動:前置引擎、後輪驅動

0-100km/h:4.3秒

綜合油耗:7.9L/100km

車身體積:4,468x1,854x1,410mm(長x闊x高)

售價:HK$848,000

查詢:3129 9000


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!