網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月21日 星期四

【換N套比堅尼】35E莊端兒壓軸登場 __,莊端兒,

莊端兒好開心抽到星期六搞簽名會,直言抽到好籤!前珠寶小姐莊端兒今年加入寫真戰,她推出的寫真集換上多套比堅尼,而且套套都勁性感!大晒佢35E驕人上圍,有濕身瞓沙灘、又有洗車洗到成身泡,真係睇到人熱血沸騰!今日未見現身書展的她,將於明天到書展踩場,不過簽名會則會在星期六(23日)壓軸舉行,她開心表示雖然遲三日先見人,但揚言抽到好籤,莊端兒說:「好籤呀,星期六搞簽名會,假期,多啲人去。(會唔會太遲?)唔 ...


莊端兒好開心抽到星期六搞簽名會,直言抽到好籤!

前珠寶小姐莊端兒今年加入寫真戰,她推出的寫真集換上多套比堅尼,而且套套都勁性感!大晒佢35E驕人上圍,有濕身瞓沙灘、又有洗車洗到成身泡,真係睇到人熱血沸騰!今日未見現身書展的她,將於明天到書展踩場,不過簽名會則會在星期六(23日)壓軸舉行,她開心表示雖然遲三日先見人,但揚言抽到好籤,莊端兒說:「好籤呀,星期六搞簽名會,假期,多啲人去。(會唔會太遲?)唔會,我呢兩日都會去書展行吓,睇吓反應。」

備紅色戰衣出場

書展競爭激烈,問到如何突圍?她笑說:「老闆(諸葛紫岐)好好,親力親為,幫我揀咗件好性感、好Sharp嘅紅色戰衣去,啲人一望就可以見到我。(會唔會叫齊公司啲人嚟撐場?)都要睇吓佢哋個期,我Fans club都有過百人會支持。」

點名讚孫慧雪崔碧珈

談到今年書展覺得誰是她的勁敵?莊端兒點名提到孫慧雪,她謂:「今年雪雪(孫慧雪)、崔碧珈都好靚,但都唔係勁敵,係百花齊放,我同雪雪仲係同一個攤位,所以唔覺得係打對台,而係互相支持,最好啲粉絲個個都支持啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!