網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月29日 星期五

獨家最新片段! 甘比鍊贏呂麗君 拖仔女約超欣Shopping __,超欣,甘比,何超欣,

獨家最新片段!甘比鍊贏呂麗君拖仔女約超欣Shopping66,002views│2016年07月28日大劉愛照顧女星!但過去十幾年,被留在身邊的紅顏知己,只有呂麗君同甘比;亦只有兩人,獲恩准留後賜姓。呂麗君同甘比均先後為大劉生下一子一女,據了解,早年大劉確實較看重讀得書多,滿肚墨水的Yvonne,多年來甘比是日間情人,去到晚飯時間,大劉一定返白建時道屋企交人。但自去年開始,大劉已長期留宿甘比位於渣 ...




  • 其他影片:>>






  • 獨家最新片段! 甘比鍊贏呂麗君 拖仔女約超欣Shopping
  • 66,002 views│2016年07月28日
  • 大劉愛照顧女星!但過去十幾年,被留在身邊的紅顏知己,只有呂麗君同甘比;亦只有兩人,獲恩准留後賜姓。

    呂麗君同甘比均先後為大劉生下一子一女,據了解,早年大劉確實較看重讀得書多,滿肚墨水的Yvonne,多年來甘比是日間情人,去到晚飯時間,大劉一定返白建時道屋企交人。但自去年開始,大劉已長期留宿甘比位於渣甸山高士美道的大宅,每星期只抽一日時間,返Yvonne山頂白加道屋企,探望一對仔女。呂麗君失竉,鐡一般事實。

    依家甘比成日都有得陪大劉,日頭時間咪約埋媽咪、家姐陳詩韻,同埋超欣一齊湊小朋友,順便行下街,so happy!

    鍾意就快D Share啦!