網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月24日 星期日

Soler解約變毀約罰506萬 前經理人逼到破產 __,Soler,

Soler解約變毀約罰506萬前經理人逼到破產35,259views│2016年07月23日Soler係由2個澳門孖生兄弟組成,唱歌都幾有味道,仲留埋鬚,喺當時形象都幾特別,有market。不過06年Soler向當時嘅經理人公司蜂鳥音樂提出解約,創辦人張丹要佢哋支付2000萬先解到約;2000萬傻的嗎?兩兄弟廢事理佢,張丹就告上法庭,擾攘到09年,最後判Soler毀約,要賠506萬。兩兄弟邊有錢俾 ...




  • 其他影片:>>






  • Soler解約變毀約罰506萬 前經理人逼到破產
  • 35,259 views│2016年07月23日
  • Soler係由2個澳門孖生兄弟組成,唱歌都幾有味道,仲留埋鬚,喺當時形象都幾特別,有market。

    不過06年Soler向當時嘅經理人公司蜂鳥音樂提出解約,創辦人張丹要佢哋支付2000萬先解到約;2000萬 傻的嗎?兩兄弟廢事理佢,張丹就告上法庭,擾攘到09年,最後判Soler毀約,要賠506萬。

    兩兄弟邊有錢俾你?12年Soler都係冇俾錢,蜂鳥收唔到錢,大家一齊申請破產,真係「皆大歡喜」。

    冇經理人、冇錢,澳門兄弟去港台教英文,搞吓笑,都搵到三餐食。

    鍾意就快D Share啦!