掃呢頁CODE去手機

2016年7月24日 星期日

鄧麗欣:鄧麗欣自爆外地做spa被摸胸:幾舒服喎 __,鄧麗欣,

嘩,Stephy啲言論都愈嚟愈大膽啵。歌手鄧麗欣(Stephy)身穿低胸、露背短裙,在4名保安的簇擁下出席假銅鑼灣街頭舉行的美容代言人簽約活動,屬Acup平平無奇的她,胸前神奇地出現長長事業線,自爆「真空」上陣的Stephy自認:「咁爛船(都有三分釘),呢排係肥咗,係件衫嘅問題啫。(有事業線喎?)畫落去㗎,講笑咋,再咁講唔敢咁着,大個女都畀大家睇吓。」她續說雖然打扮性感,又要落港鐵站,但有保安陪同 ...


嘩,Stephy啲言論都愈嚟愈大膽啵。

歌手鄧麗欣(Stephy)身穿低胸、露背短裙,在4名保安的簇擁下出席假銅鑼灣街頭舉行的美容代言人簽約活動,屬A cup平平無奇的她,胸前神奇地出現長長事業線,自爆「真空」上陣的Stephy自認:「咁爛船(都有三分釘),呢排係肥咗,係件衫嘅問題啫。(有事業線喎?)畫落去㗎,講笑咋,再咁講唔敢咁着,大個女都畀大家睇吓。」她續說雖然打扮性感,又要落港鐵站,但有保安陪同都好安全。

自爆外地做spa被摸胸

Stephy呻年過30(32歲)後,已很難保持纖瘦,再不是跟以前一樣「食極唔肥」,故更加要多保養身體。早前她到外地做spa,因語言溝通出現問題,被按摩師一手按胸,初時覺得非常尷尬,但習慣後又覺得「幾舒服喎」。她又謂試了代言的全身脫毛療程,連比堅尼位都脫得乾乾淨淨,因試過被人按摩胸部,故脫敏感部位毛髮時都不怕醜,又指以前去沙灘時,見過有女仔「唔乾淨」,問她可試過體毛「叉晒出嚟」?她強調很愛清潔,所以沒試過,會用剃刀去體毛。

甩拖後玩大解放?

Stephy話不介意着三點式泳衣拍廣告,否認因甩拖後才大解放,表示:「其實我內裏都好……專業。」她認為作為專業演員,會視乎劇本而作出配合,就算拍拖時都不會因有男友而有所顧忌,亦相信男友會明白不會介意。

耍手擰頭唔肯買傅穎新書

談及與自己不和的傅穎剛出新書,她表現得不知情,反問:「係咩?出書呀?咩類型?寫真?」問到可會買本支持?她擺明不幫襯,頻說:「留返畀佢啲fans買」再說到傅穎公開了和她當年的泳裝照,Stephy說不會嬲,覺得舊泳裝照是趁青春留倩影。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!