網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月1日 星期五

羅志祥周揚青晒情侶紋身勁sweet __,羅志祥,周揚青,

唔通指呢份愛情嘅期限係無限?台灣藝人羅志祥(小豬)去年確認女友周揚青身份,最近更愈愛愈大方,甚至多次傳出好事近。最近兩人被眼利嘅網友發現有「情侶紋身」!首先小豬日前上載咗做引體上升嘅相,見佢腳踝上「無限」圖案嘅紋身相當明顯。隔咗幾日後,周揚青就分享咗張跪喺床上嘅照片,右腳亦有一個同小豬相似嘅「無限」圖案紋身,立刻引起網友關注。最強娛樂APP《東網巨星》,不時推出最新最好玩娛樂節目,除了早前推出的特 ...


唔通指呢份愛情嘅期限係無限?台灣藝人羅志祥(小豬)去年確認女友周揚青身份,最近更愈愛愈大方,甚至多次傳出好事近。最近兩人被眼利嘅網友發現有「情侶紋身」!首先小豬日前上載咗做引體上升嘅相,見佢腳踝上「無限」圖案嘅紋身相當明顯。隔咗幾日後,周揚青就分享咗張跪喺床上嘅照片,右腳亦有一個同小豬相似嘅「無限」圖案紋身,立刻引起網友關注。
來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!