掃呢頁CODE去手機

2016年7月17日 星期日

周秀娜失控任攬任un,跟仔同小西灣住所淫底盡現 __,周秀娜,

周秀娜失控任攬任un,跟仔同小西灣住所淫底盡現
周秀娜失控任攬任un,跟仔同九龍塘淫底盡現過去半個月,娜姐不停四圍飛,週日返港一天,她亦爭取時間,約了三名鬼仔到灣仔三里屯開餐,甩拖解放,飯後娜姐與三鬼在街頭豪放攬啜!來者不拒離港半個月,周秀娜難得回港一天,把握僅有時間,相約鬼佬朋友開餐,也未有探望早幾日整傷腳的Avis。下午二時,Chrissie由小西灣寓所坐的士到九龍灣一工業大廈,逗留了四小時上堂練功夫,晚上七時,先去柴灣為電影配音,之後到銅 ...


周秀娜失控任攬任un,跟仔同九龍塘淫底盡現

周秀娜失控任攬任un,跟仔同小西灣住所淫底盡現

過去半個月,娜姐不停四圍飛,週日返港一天,她亦爭取時間,約了三名鬼仔到灣仔三里屯開餐,甩拖解放,飯後娜姐與三鬼在街頭豪放攬啜!

來者不拒

離港半個月,周秀娜難得回港一天,把握僅有時間,相約鬼佬朋友開餐,也未有探望早幾日整傷腳的 Avis。

下午二時, Chrissie由小西灣寓所坐的士到九龍灣一工業大廈,逗留了四小時上堂練功夫,晚上七時,先去柴灣為電影配音,之後到銅鑼灣會合兩名女友前往灣仔三里屯一間露天餐廳,三名鬼仔早已候駕,等她開餐。當中一體型較高大的鬼仔,與娜姐尤其親暱,二人不時咬耳仔,其間男伴紅酒杯杯清,但娜姐卻滴酒不沾。三男三女六人飯局食到凌晨,飲飽食醉後,三男對娜姐變得愈來愈熱情,不時藉故親近,娜姐來者不拒,更主動出擊,與三男在街頭輪住攬啜!

周秀娜失控任攬任un,跟仔同小西灣住所淫底盡現

娜姐胸壓埋身,鬼仔抱實女神已經冧爆。

周秀娜失控任攬任un,跟仔同小西灣住所淫底盡現

另一名鬼仔相當猴擒,將娜姐一攬埋身即嘴。

周秀娜失控任攬任un,跟仔同小西灣住所淫底盡現

靚女服侍周到,三名鬼佬已經暈曬浪。

周秀娜失控任攬任un,跟仔同小西灣住所淫底盡現

其中一名穿短袖 Tee的老外,當正娜姐係蜜糖咁黐到實。

周秀娜失控任攬任un,跟仔同小西灣住所淫底盡現

娜姐無化妝依然有睇頭,到步後,更竄入三人中間坐。

自○九年憑寫真集極速走紅,從不吝嗇用索爆身材俘虜異性的娜姐,偏偏不避忌公開已名花有主,口不離髮型師男友。

「佢哋拍拖六年, Chrissie紅咗之後,身邊啲朋友都以為散硬,但 Avis好識冧女, Chrissie又成日公開讚男友有自己事業,好上進!對 Avis一條心到大家都唔信。」娜姐好友說。

性格有點男仔頭的周秀娜,對男友採取信任態度,即使自己工作忙,見面少,亦不會 check住對方行蹤,令 Avis有機可乘。

「娜姐好獨立,舊年佢喺馬來西亞拍戲整傷腳,都無通知男友, Avis都係睇到報導先知,有時撞正大時大節要開工見唔到,佢亦從來唔會過問對方去邊、同邊個一齊。可能習慣咗呢種相處模式,前年聖誕節,娜姐喺橫店拍劇,本來有兩日假,但佢寧願坐車去上海睇蕭敬騰演唱會,都無飛返香港,可能因為咁,大家感情開始淡!」

周秀娜失控任攬任un,跟仔同小西灣住所淫底盡現

與男友感情出問題後,娜姐體重一直下降,本週一早上七時多,素顏出發到馬來西亞工作的娜姐,明顯瘦了不少。

周秀娜失控任攬任un,跟仔同小西灣住所淫底盡現

周秀娜失控任攬任un,跟仔同小西灣住所淫底盡現

幫手埋單

11年 5月生日, Avis籌備船 P幫女友慶祝;當時二人感情仍是甜蜜期。

收入名氣大有距離,亦是二人感情致命傷。娜姐豪花幾十萬置裝是等閒事,但對做髮型師的 Avis來說,卻是天文數字。

「娜姐好捨得買衫,舊年十月, IT俾圈中人優先半價買衫,由百德新街買到金鐘,娜姐前後三日, fing咗三十萬, Avis都買咗一對鞋、一件衫、一條褲,加埋兩萬幾,都係娜姐幫佢碌埋咭!」知情者說。

使錢唔計較,但 Avis最不滿是傳媒以「周秀娜男友」形容他,女尊男卑, Avis無法忍受,經常向友人呻氣。

「表面上 Avis好似無嘢,其實心裡面好介意,成日俾人叫『周秀娜男友』,好似自己無名咁!舊年佢參加籃球賽,攞咗季軍,有傳媒寫『 Avis女友周秀娜』都有撐場,佢開心到周圍同人講,因為終於有人寫周秀娜係 Avis女友,佢開心到將篇蚊型報導放上 facebook同 Instagram!」

周秀娜失控任攬任un,跟仔同小西灣住所淫底盡現

雖然 GME旗下簽了不少女模,但賺錢女王 Chrissie一直是公司金蛋,撐起公司收入。

公然偷食

終於有名有姓,但天生花弗的 Avis未有珍惜同娜姐的六年情,過去一年多趁女友經常四圍飛,乘機出外「搵食」。

「男人花弗幾乎係本性, Chrissie成日唔響身邊, Avis更加無王管,已經好幾次俾人影到佢同其他女仔去街,最近仲帶埋女仔返屋企,偷食唔抹嘴, Chrissie梗係大炒」

斷正又斷正, Avis氹女功夫再上乘,也無補於事。一個月前,雙方決定正式分手。「以前 Chrissie出埠,無論幾點機, Avis都會揸車送佢去機場,但呢排 Chrissie已經改咗叫公司同事幫佢 book車,大家都知咩事啦,其實近呢三個月,佢已經瘦咗十幾磅,話曬六年感情,點都有啲傷!」 Chrissie友人說。

無得比

○八年被模特兒公司 GME發掘入行的周秀娜,憑住 32D巨胸瘦腰長腿,備受注目,○九年推出第一本個人寫真《 Kissy Chrissie》,食雪糕、刷牙誘惑相成為一時話題,銷量高達三萬本。之後在動漫節中乘勝推出人形攬枕,宅男反應更烈。

走紅後,工作接踵而來,去年 Chrissie集中火力進軍內地,先後接了四套國產電影及兩部電視劇,加埋廣告、登台、打碟,進賬超過千五萬人仔。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!