網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月4日 星期一

港男首輪面試 何梓箖低V晒46吋胸肌 __,何梓箖,

何梓箖除咗有46吋胸肌之外,仲有17吋粗嘅麒麟臂…《2016香港先生選舉》在將軍澳電視城進行首輪面試,在旺角任職健身教練的大隻仔何梓箖,擁有46吋胸及17吋麒麟臂的他以低V衫騷爆肌亮相,問到他有甚麼殺手鐧?他說:「識少少震波,胸肌擴胸有48吋。(呢件係戰衣?)平時都係咁着,有本錢、型,咁着都OK。(今年多星二代參選,對你係咪威脅?)我未必好突出,有平台都想突破吓。」 ...


何梓箖除咗有46吋胸肌之外,仲有17吋粗嘅麒麟臂…

《2016香港先生選舉》在將軍澳電視城進行首輪面試,在旺角任職健身教練的大隻仔何梓箖,擁有46吋胸及17吋麒麟臂的他以低V衫騷爆肌亮相,問到他有甚麼殺手鐧?他說:「識少少震波,胸肌擴胸有48吋。(呢件係戰衣?)平時都係咁着,有本錢、型,咁着都OK。(今年多星二代參選,對你係咪威脅?)我未必好突出,有平台都想突破吓。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!