掃呢頁CODE去手機

2016年8月14日 星期日

陳茵媺:十年友情 陳茵媺孖06年港姐Gathering __,茵媺,十年,港姐,陳茵媺,

2006年港姐去晒邊?當晚候選佳麗好多都有出到嚟,個個都打扮得好靚喎!人生又有幾多個十年?2006年港姐冠軍陳茵媺就同亞軍周家蔚約埋當年一齊參選港姐嘅黃瑩、鄭嘉雯同周詠懿等等喺尋日gathering,點解係尋日?咪因為當年決賽係喺8月12日舉行囉,真係好有心思呀!唔經唔覺已經十年,睇嚟佢哋真係好謹記「友誼第一,比賽第二」嘅宗旨,所以十年過後依然咁好朋友!周家蔚就喺社交網上載佢哋十周年聚會相,除咗季 ...


2006年港姐去晒邊?當晚候選佳麗好多都有出到嚟,個個都打扮得好靚喎!

人生又有幾多個十年?2006年港姐冠軍陳茵媺就同亞軍周家蔚約埋當年一齊參選港姐嘅黃瑩、鄭嘉雯同周詠懿等等喺尋日gathering,點解係尋日?咪因為當年決賽係喺8月12日舉行囉,真係好有心思呀!

唔經唔覺已經十年,睇嚟佢哋真係好謹記「友誼第一,比賽第二」嘅宗旨,所以十年過後依然咁好朋友!周家蔚就喺社交網上載佢哋十周年聚會相,除咗季軍長腳蟹呂慧儀冇嚟之外,幾乎全部到齊,而且個個都凍齡有法,仲keep得好好,不失當年風華絕貌!

十年嘅友誼得來不易,所以個個都好感觸,周家蔚留言:「years ago today 8-12 it was 2006MHK A super memorable night for all of us. Many things have changed but obviously not our friendship. I haven't laughed as much(in tears) for a very long time .(好多年前2006年嘅今日,對我哋嚟講係一個好難忘嘅日子。好多嘢都變咗但我哋友誼冇變到,好耐未試過笑到流眼淚喇!)」

曾瑞珊亦有留言:「十年人生 真的得來不易,2006年膽粗粗不知好歹地參加了一個以美為主的比賽,過程不用多提,結果也不用多提,但卻在比賽中換來了今日身邊的戰友們,兩協(肋)插刀的好朋友們,感恩我們的相遇、相識、相知,祝我們友誼永固。」而並非選美出身嘅姚子羚當晚都有出席,感受吓一班港姐嘅開心時刻!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!