掃呢頁CODE去手機

2016年8月18日 星期四

樂基兒幫怕醜男友解圍 [壹週刊 - 1380] __,樂基兒,基兒,M1,

唔想《壹》仔啄住男友,樂基兒大方任影。同你吟一吟樂基兒幫怕醜男友解圍八月二十二日(下星期一),前Leon嫂樂基兒就滿36歲,進入生日月,慶生飯局,排住隊!上個禮拜四(十一日),一班朋友約咗Gaile去灣仔食日本嘢,男友Ian亦有份。食完去攞車,一馬當先嘅Ian見到鏡頭,笑住叫《壹》仔唔好影佢,鬼咁怕醜!為咗幫男友解圍,原本落後成十個身位嘅Gaile,就專登企定,俾《壹》仔影相。同做有機食品生意嘅I ...


唔想《壹》仔啄住男友,樂基兒大方任影。

同你吟一吟

樂基兒幫怕醜男友解圍

八月二十二日(下星期一),前 Leon嫂樂基兒就滿 36歲,進入生日月,慶生飯局,排住隊!

上個禮拜四(十一日),一班朋友約咗 Gaile去灣仔食日本嘢,男友 Ian亦有份。食完去攞車,一馬當先嘅 Ian見到鏡頭,笑住叫《壹》仔唔好影佢,鬼咁怕醜!為咗幫男友解圍,原本落後成十個身位嘅 Gaile,就專登企定,俾《壹》仔影相。

同做有機食品生意嘅 Ian拍拖就快一年,上個月, Gaile將同黎明一齊嗰段時間買落嘅名牌包包、衫呀之類,全部放上網賤價拍賣。係喎!反正現任咁好咁 sweet,與其留戀過去,不如珍惜眼前人。

食完飯,男友 Ian行快步去攞車,樂基兒同朋友留後。

上月樂基兒去峇里考瑜伽導師牌, Ian同行乘機度假。

送外籍友人一程,開車前,怕醜 Ian揮手拜拜。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!