網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月18日 星期四

著舊鞋用舊袋 趙世曾孤寒囡囡 [壹週刊 - 1380] __,趙世曾,M1,

要保持心境年輕,趙世曾只與後生囡囡為伍,另一不變係慳,食唔晒,一定打包走。同你吟一吟著舊鞋用舊袋 趙世曾孤寒囡囡無論上咗年紀或者後生,養生方法不離飲食清淡、早瞓休息夠同做適量運動,不過,趙世曾就與別不同。下個月八十高齡嘅趙伯,奉行「唔滾唔知身體好」做法,去食飯睇戲,總有囡囡陪,最少一個。早個禮拜(八月六日),可以日日唔同囡囡,但開飯地方唔多變化嘅趙伯,又拖住個囡囡去中環萬年大廈「蘇浙滬」食lunc ...


要保持心境年輕,趙世曾只與後生囡囡為伍,另一不變係慳,食唔晒,一定打包走。

同你吟一吟

著舊鞋用舊袋 趙世曾孤寒囡囡

無論上咗年紀或者後生,養生方法不離飲食清淡、早瞓休息夠同做適量運動,不過,趙世曾就與別不同。

下個月八十高齡嘅趙伯,奉行「唔滾唔知身體好」做法,去食飯睇戲,總有囡囡陪,最少一個。

早個禮拜(八月六日),可以日日唔同囡囡,但開飯地方唔多變化嘅趙伯,又拖住個囡囡去中環萬年大廈「蘇浙滬」食 lunch。《壹》仔認得,呢個紮住馬尾嘅佳麗,兩個禮拜前(七月二十二日),亦曾經被 sugar daddy點燈,陪去睇戲。

當日馬尾囡囡亦係孭住同一個 Miu Miu袋,著同一對斗零踭。有靚車坐,有好嘢食,但想喺趙伯身上抽多啲油水?諗多咗

6/8

拖住手仔行去搵番架「老鼠」,趙世曾有風度,讓女士先上車。

22/7

上月胞弟趙世光病逝,兩日後( 22/7),趙世曾同馬尾囡囡去數碼港睇戲,囡囡身上嘅袋同鞋,跟是日陪去中環食晏一樣。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!