掃呢頁CODE去手機

2016年8月18日 星期四

馬明扭計未續約 陳展鵬硬搶做男一 [壹週刊 - 1380] __,馬明,陳展鵬,陳展,馬國明,M1,

探熱針馬明扭計未續約 陳展鵬硬搶做男一《城寨英雄》有收視有口碑,是近年大台劇集難得一見!省到公司招牌,作為男一的陳展鵬,更是最大得益者。據知這劇監製文偉鴻九月會開拍新劇《同盟》,原本安排了馬國明擔任男主角,拍住過氣情人胡定欣,但因為拖住唔續約,加上《城寨》收得,馬明最終出局,換上陳展鵬;並加入一班《城寨》演員,希望食住個勢,再下一城。用《城寨》班底大台劇集,唔係冇人提,就俾人插爆!難得《城寨英雄》 ...


探熱針

馬明扭計未續約 陳展鵬硬搶做男一

《城寨英雄》有收視有口碑,是近年大台劇集難得一見!省到公司招牌,作為男一的陳展鵬,更是最大得益者。據知這劇監製文偉鴻九月會開拍新劇《同盟》,原本安排了馬國明擔任男主角,拍住過氣情人胡定欣,但因為拖住唔續約,加上《城寨》收得,馬明最終出局,換上陳展鵬;並加入一班《城寨》演員,希望食住個勢,再下一城。

用《城寨》班底

大台劇集,唔係冇人提,就俾人插爆!難得《城寨英雄》口碑收視雙贏,最高收視有三十一點,幫公司一洗污氣,該劇監製文偉鴻,亦是《使徒行者》電視版監製兼電影版導演,瞬間成為新一任金牌監製,大台小生花旦,爭住和他合作。

下個月,文偉鴻將會開拍新劇《同盟》,男主角一早定了馬國明,夥拍過氣女友胡定欣,但當陳展鵬知道文偉鴻開新劇,立即自薦,爭做男一。

「阿 Jazz(文偉鴻)同煎 Pang喺《城寨》合作得好開心,佢唔介意再用煎 Pang,不過之前度好係用馬明,所以佢心大心細;但煎 Pang好進取,成日𦧲住阿 Jazz,勸佢用番《城寨》班底。後來再同公司啲高層傾,最後決定飛起馬明。」一名幕後工作人員說。

今年陳展鵬受到大台催谷,剛剛才拍完《乘勝追擊》,拍攝時有專人服侍,幫佢梳鬚。

早前馬明同陳展鵬曾經合作過《廉政行動 2016》。

擺明打壓

馬明出局,除了因為陳展鵬積極硬搶外,另一主因是明年便約滿大台的他,到目前仍未肯續約;鄭嘉穎同黃宗澤兩個一線小生將會排隊滿約離巢,大台唔可以再放走埋馬明,於是又出「雪藏屎橋」,諗住嚇窒馬明,逼他續約。

同時,大台亦刻意玩大細超。八月廿九日,陳展鵬的《巨輪 II》和馬明的《為食神探》同時出街,但公司只不斷在廣告時段谷《巨輪 II》,《為食神探》至今零宣傳。打壓馬明,擺到明!

陳展鵬視《城寨》係代表作,所以不斷游說文偉鴻用《城寨》班底拍新劇《同盟》,據知除了胡定欣外,仲有多位《城寨》演員有份演出。

文偉鴻近期無論電視同電影作品,都有唔錯口碑,有唔少人爭住要合作。

馬明套《為食神探》同陳展鵬套《巨輪 II》同日推出,但受重視程度就明顯大細超。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!