掃呢頁CODE去手機

2016年8月25日 星期四

刁蘭上身 巴辣胡定欣以身犯險 [壹週刊 - 1381] __,定欣,胡定欣,M1,

有相為證!呢架打晒右燈嘅Benz,已經扭晒出第二條行車線,但胡定欣為咗上後面架的士,竟然不顧危險,行出馬路中心。同你吟一吟刁蘭上身 巴辣胡定欣以身犯險冇俾觀眾鬧嘅大台劇《城寨風雲》,除咗收視口碑winwin,女主角胡定欣亦俾網民like爆,話佢大有機會憑「巴辣刁蘭」冧庄今年視后。事業得意,就算同拍拖唔夠兩年嘅音樂人陳明道散咗,胡定欣都冇好似以前同馬明咁死纏爛打,嘭嘭聲由前度將軍澳屋企搬返屯門。早個 ...


有相為證!呢架打晒右燈嘅 Benz,已經扭晒出第二條行車線,但胡定欣為咗上後面架的士,竟然不顧危險,行出馬路中心。

同你吟一吟

刁蘭上身 巴辣胡定欣以身犯險

冇俾觀眾鬧嘅大台劇《城寨風雲》,除咗收視口碑 win win,女主角胡定欣亦俾網民 like爆,話佢大有機會憑「巴辣刁蘭」冧庄今年視后。

事業得意,就算同拍拖唔夠兩年嘅音樂人陳明道散咗,胡定欣都冇好似以前同馬明咁死纏爛打,嘭嘭聲由前度將軍澳屋企搬返屯門。

早個禮拜,《壹》仔見到胡定欣响中環皇后大道中截的士,四點幾近交更時間,騰來騰去等咗好耐,終於見到架冇冚旗嘅,胡定欣立即刁蘭上身,就算有架 Benz已經喺埋線扭咗出第二條行車線,佢都照走出馬路中心,行去上的士。

嘩!人哋打晒燈,都要 dup停架車讓你,刁蘭,你都好霸道吓啫。

連續三劇報捷,被指有機會冧庄視后嘅胡定欣,最近因為《城寨風雲》嘅刁蘭一角,俾網民洗版讚。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!