掃呢頁CODE去手機

2016年8月18日 星期四

楊羚:楊羚呻15歲大仔駁嘴:句句頂到你死 __,楊羚,

楊羚雖然已經五十歲,但臉圓圓嘅佢,仲係好Cute咯。藝人楊羚育有一仔一女,今晚她與老公及11歲的囡囡出席電影特別場活動,不過就唔見大仔露面。對此楊羚表示因婆婆今天來了,故大仔留在家裏陪婆婆,認真乖豬。談到大仔今年已經15歲,正值反叛期,對此楊羚坦言:「擔心唔到咁多,佢一定有反叛嘅時候,有時句句頂(駁嘴)到你死!不過總好過以前細個嗰時成日唔講嘢,收埋自己。可能大個咗識表達,識講出嚟。」她又指大仔「頂 ...


楊羚雖然已經五十歲,但臉圓圓嘅佢,仲係好Cute咯。

藝人楊羚育有一仔一女,今晚她與老公及11歲的囡囡出席電影特別場活動,不過就唔見大仔露面。對此楊羚表示因婆婆今天來了,故大仔留在家裏陪婆婆,認真乖豬。

談到大仔今年已經15歲,正值反叛期,對此楊羚坦言:「擔心唔到咁多,佢一定有反叛嘅時候,有時句句頂(駁嘴)到你死!不過總好過以前細個嗰時成日唔講嘢,收埋自己。可能大個咗識表達,識講出嚟。」她又指大仔「頂嘴」並非壞事:「起碼佢覺得大人做得唔啱嘅地方,佢會講出嚟大家去傾,只要最後和氣收場,唔會傷害大家之間嘅感情就冇問題。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!