掃呢頁CODE去手機

2016年8月2日 星期二

打風:1點前落8號波 打工仔想斬天文台 __,

天文台會在下午1時前改發3號強風信號。(黃永健攝)8號西南烈風或暴風信號仍然生效,由於強烈熱帶風暴「妮妲」正逐漸減弱及遠離香港,天文台今早公布會視乎情況,在中午至下午2時考慮改發3號強風信號,之後再進一步修訂為會在下午1時前改掛3號。因為打風,大部分打工仔已贏咗半日風假,下半晝個風假睇來就無着落啦!因為大部分公司界線一般定在下午1時至2時半,即該段時間前取消8號風球都要上班,天文台依家咁搞法,相信 ...


天文台會在下午1時前改發3號強風信號。(黃永健攝)8號西南烈風或暴風信號仍然生效,由於強烈熱帶風暴「妮妲」正逐漸減弱及遠離香港,天文台今早公布會視乎情況,在中午至下午2時考慮改發3號強風信號,之後再進一步修訂為會在下午1時前改掛3號。因為打風,大部分打工仔已贏咗半日風假,下半晝個風假睇來就無着落因為大部分公司界線一般定在下午1時至2時半,即該段時間前取消8號風球都要上班,天文台依家咁搞法,相信 ...


天文台會在下午1時前改發3號強風信號。(黃永健攝)

8號西南烈風或暴風信號仍然生效,由於強烈熱帶風暴「妮妲」正逐漸減弱及遠離香港,天文台今早公布會視乎情況,在中午至下午2時考慮改發3號強風信號,之後再進一步修訂為會在下午1時前改掛3號。因為打風,大部分打工仔已贏咗半日風假,下半晝個風假睇來就無着落因為大部分公司界線一般定在下午1時至2時半,即該段時間前取消8號風球都要上班,天文台依家咁搞法,相信大部分打工仔下晝都要返工!

天文台今早公布的考慮改發3號風球時限長達2小時,由中午至下午2點前,且時段較尷尬,踏正一般公司的界線,而進一步修訂落波時間為下午1時前後,不少打工仔基本都要返工,到時所有交通工具應該會逼到沙甸魚咁!一眾因8號風球而今早放假的打工仔依家「相當憤怒」,紛紛在網上表達不滿,原本祈求「希望個風捱到2點」、「頂到1點,我就唔使返喇,頂住呀」的網民期望落空,頓時怨念加深,質疑為何不是2時後才改掛3號風球。

另有一早打定輸數的網民選擇面對現實,但就慨嘆:「到時返工一定好迫」、「橫風橫雨又要趕到死死下返工」,樂天的網民就認為放半日假都好好,「反正要返,就用正面心情返啦」。不過,有小部分打工仔早已十分不滿天文台的做法,大鬧「2點前?我想斬佢」、「無人性架佢」。

網民有話說

bananaGi:全世界一齊趕兩小時返工!超慘

小軒軒:幾點唔重要,唔濕晒返公司先係問題

AhKaAhKa:即係要準備番工

yucl_hk:有無JM(姊妹)已準備換衫,爭取第一個返到公司的榮耀?

cindy618:最大風大雨叫全世界趕返工,唔合邏輯

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!