網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月21日 星期日

【身體很誠實!】2015年合照生疑點 《讀心神探》解釋馬蓉 宋喆關係 __,馬蓉,宋喆,

王寶強呢個,大家一聽到都會聯想到「綠帽」兩個字,因為佢老婆馬蓉同佢經理人宋喆有不正當兩性關係,所以要離婚,而一班網民仲好熱心咁做神探,搵到啲蛛絲馬跡,懷疑宋喆同馬蓉喺好耐之前已經有關係,而寶強嘅「綠帽」係戴咗好耐,而今日,網民就搵嚟大台2010年嘅劇集《讀心神探》一段戲,加埋王寶強嘅一張相,再次推斷宋喆同馬蓉嘅關係。是咁的,喺《讀心神探》入面,林保怡飾演一個擅長於觀察微表情嘅神探,其中一段戲係講人 ...




其他影片:>>






王寶強呢個,大家一聽到都會聯想到「綠帽」兩個字,因為佢老婆馬蓉同佢經理人宋喆有不正當兩性關係,所以要離婚,而一班網民仲好熱心咁做神探,搵到啲蛛絲馬跡,懷疑宋喆同馬蓉喺好耐之前已經有關係,而寶強嘅「綠帽」係戴咗好耐,而今日,網民就搵嚟大台2010年嘅劇集《讀心神探》一段戲,加埋王寶強嘅一張相,再次推斷宋喆同馬蓉嘅關係。是咁的,喺《讀心神探》入面,林保怡飾演一個擅長於觀察微表情嘅神探,其中一段戲係講人同人之間嘅距離,同埋腳點企,係可以睇得出邊個同邊個有親密關係。喺2015年10月,馬蓉就貼咗一張相,係佢同王寶強、宋喆、楊慧一齊影,喺張相入面,馬蓉交叉腳企,重心偏向宋喆嗰一邊,而網民就張張相key咗喺《讀心神探》一段戲入面,發現毫無遺和感。嗰段戲林保兒怡係咁講嘅:「Edward Hall所講嘅最後一段距離,就係Intimate distance親密距離,係由45cm到零距離,就會係親人、好熟嘅朋友、情侶同夫妻,先會出現呢種情況。」喺相中馬蓉喺王寶強同宋喆中間,同兩個男人都係零距離,但呢個只係第一個重點。第二重點,林保怡再話:「我哋對腳比我哋身體任何一個部份誠實,人喺正常情況下,會雙腳企直,用嚟保持平衡,但交叉腳咁企,係表示你身邊有一個人你好信賴,你覺得好自在、好安全,先會咁企。」馬蓉相中又真係交叉腳咁企喎,咁王寶強同宋喆邊個令佢覺得好自在、好安全呢?

張相2015年影,即係話當時寶強已經... 估唔到《讀心神探》都可以解釋到王寶強嘅「綠帽」事件。

鍾意就快D Share啦!