網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月30日 星期二

第三度懷孕!33歲曹敏莉凸肚自爆佗B仔 __,曹敏莉,敏莉,

肚凸凸嘅曹敏莉話佢第三度懷孕,呢胎係仔嚟,真係恭喜晒。33歲前港姐曹敏莉肚凸凸現身活動,透露第三度懷孕,今胎是男嬰,預產期為明年一月,她更表示這一胎就佗得很辛苦,她說:「今次嘔足四個月,暑假都冇出去,因為唔舒服,但之前復活節就去咗美國。(咁你個BB係咪美國製?)唔係,不過邊度就唔好講,好尷尬。(小朋友期唔期待?)個女想要個妹,個仔想要個細佬,後來個女知道係細佬大喊。(再生多個女補數?)唔諗住啦。( ...


肚凸凸嘅曹敏莉話佢第三度懷孕,呢胎係仔嚟,真係恭喜晒。

33歲前港姐曹敏莉肚凸凸現身活動,透露第三度懷孕,今胎是男嬰,預產期為明年一月,她更表示這一胎就佗得很辛苦,她說:「今次嘔足四個月,暑假都冇出去,因為唔舒服,但之前復活節就去咗美國。(咁你個BB係咪美國製?)唔係,不過邊度就唔好講,好尷尬。(小朋友期唔期待?)個女想要個妹,個仔想要個細佬,後來個女知道係細佬大喊。(再生多個女補數?)唔諗住啦。(打算收工?)差唔多,老公鍾意小朋友,又湊得分擔好多,我啱啱發現有咗同個女講,點知佢返學校同晒全世界嘅人講,其實當時未講得住,所以小朋友真係唔收得秘密。」

短訊慰問陳法蓉

此外,問到慧妍成員之一陳法蓉有高山反應?她表示有發信短訊慰問對方,並說:「其實喺呢啲地方好多人都會有高山反應,佢之前做會長都好支持所有活動,我知道佢真係好唔舒服先會缺席。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!