掃呢頁CODE去手機

2016年8月19日 星期五

解放34.5D!劉穎鏇畀「蠱惑的辮」遮胸 __,劉穎鏇,

34.5D嘅劉穎鏇打沙排胸贏全場,認真吸睛。《2016香港小姐競選》繼續在日本福岡進行外景拍攝,十位候選佳麗以運動BraTop加短褲上陣,拍攝沙灘排球,當地電視台TVQ之九州放送節目《天神星期日》亦派出兩名女主持到場採訪。不過拍攝焦點並非落在球技上,2號劉穎鏇(Tiffany)的34.5D跌蕩巨胸最吸晴,Tiffany每拍一下排球,個胸都顯得相當震蕩,不過可惜嘅係,佢頭上嘅「辮辮」,經常遮住佢胸前 ...


34.5D嘅劉穎鏇打沙排胸贏全場,認真吸睛。

《2016香港小姐競選》繼續在日本福岡進行外景拍攝,十位候選佳麗以運動Bra Top加短褲上陣,拍攝沙灘排球,當地電視台TVQ之九州放送節目《天神星期日》亦派出兩名女主持到場採訪。不過拍攝焦點並非落在球技上,2號劉穎鏇(Tiffany)的34.5D跌蕩巨胸最吸晴,Tiffany每拍一下排球,個胸都顯得相當震蕩,不過可惜嘅係,佢頭上嘅「辮辮」,經常遮住佢胸前嘅事業線,搞到大殺「峰」景,因而被封為「蠱惑的辮」。

減肥成功添信心

事後,Tiffany接受《東網》訪問時,表示學生時代除了喜愛打排球,亦不時有打籃球,並謂對沙排拍攝感到開心又興奮:「感覺好Relax,好似同成班朋友玩。(身材成為焦點添信心?)唔會,自己都係減肥中,有好多(要)改進地方,如果成功嘅話就會有信心!(惹妒忌?)唔會,每個女仔都有優點同突出嘅地方,我嘅自信心係嚟自講嘢有冇進步,唔係身材!」

唔知「屈機」點解

Tiffany更大讚其他女仔有腹肌好靚,記者笑她再練埋腹肌就非常「屈機」時,鬼妹仔的她即問「屈機」何解?後來她知道意思是「壓倒性勝利」後即笑謂:「唔係!我中文有待進步,想決賽前可以練到腹肌。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!