掃呢頁CODE去手機

2016年8月10日 星期三

強拉34D醉女上的士 李思捷5分鐘搞掂返歸過夜 __,思捷,李思捷,

強拉34D醉女上的士李思捷5分鐘搞掂返歸過夜11,738views│2016年08月10日42歲嘅李思捷,講到溝女又點會難到佢吖! 成功約到有34D火辣身材嘅Cory彭湘淇食飯飲嘢,兩個由八點飲到十一點。腳步浮浮、面都紅晒嘅Cory就由李思捷扶實離場,呢個時候,思捷立即出招,狂Yo對方繼續下場,起初Cory就唔多願意,不斷揈開對方,擰頭嗌走,不過覓食經驗豐富嘅雜食王又點會輕易放走就來到口的獵物吖? ...






  • 其他影片:>>






  • 強拉34D醉女上的士 李思捷5分鐘搞掂返歸過夜
  • 11,738 views│2016年08月10日
  • 42歲嘅李思捷,講到溝女又點會難到佢吖! 成功約到有34D火辣身材嘅Cory彭湘淇食飯飲嘢,兩個由八點飲到十一點。

    腳步浮浮、面都紅晒嘅Cory就由李思捷扶實離場,呢個時候,思捷立即出招,狂Yo對方繼續下場,起初Cory就唔多願意,不斷揈開對方,擰頭嗌走,不過覓食經驗豐富嘅雜食王又點會輕易放走就來到口的獵物吖?一句「你唔好理,行!」再加個叫人「聽話」嘅眼神,當正自己係為對方好咁,終於搞掂,睇嚟佢呢晚又有宵夜食!

    鍾意就快D Share啦!