網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月4日 星期四

【激罕】40歲袁彩雲晒索爆比堅尼照 __,袁彩雲,

一啲都唔似40歲!現年40歲的前港姐袁彩雲自從2009年嫁人後,便移居加拿大過着少奶奶生活。日前她與近三歲的女兒Alycia到溫哥華一個景色優美的地方KELOWNA度假,享受陽光與海灘之餘,並為友人慶祝生日。期間彩雲以三點式泳裝上陣,大騷Fit爆身材!已有一女的彩雲,原來一直有做運動,除了跑步﹑做瑜伽外,還找來營養師為她設計健康餐飲,每天將水果打汁飲,彩雲接受《東網》訪問時表示:「呢邊天氣好好,我 ...


一啲都唔似40歲!

現年40歲的前港姐袁彩雲自從2009年嫁人後,便移居加拿大過着少奶奶生活。日前她與近三歲的女兒Alycia到溫哥華一個景色優美的地方KELOWNA度假,享受陽光與海灘之餘,並為友人慶祝生日。期間彩雲以三點式泳裝上陣,大騷Fit爆身材!

已有一女的彩雲,原來一直有做運動,除了跑步﹑做瑜伽外,還找來營養師為她設計健康餐飲,每天將水果打汁飲,彩雲接受《東網》訪問時表示:「呢邊天氣好好,我成日都出戶外做帶氧運動,保持健康嘛!(要騷吓成績?)都搵咗個營養師,Keep住日日打生果汁飲,有甘筍﹑蘋果﹑小型生薯仔,加埋米奶可以飽肚啲,再加啲自己鍾意嘅牛油果!(帶囡囡度假?)今次係為一位朋友慶祝40歲生日,成班人去咗KELOWNA訂咗一間屋,附近又有酒莊,嗰度出產紅、白酒好出名,所以帶埋囡囡嚟玩,由屋行落沙灘好近,順便享受吓陽光海灘,我都有玩浮板!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!