掃呢頁CODE去手機

2016年8月12日 星期五

【大家都是成年人】49歲周海媚與建築師分手:冇任何期待 __,周海媚,

周海媚(海味)2003年為咗細佢7年嘅建築師男友,放棄香港事業移居北京,海味早年上大陸節目講到相識經過,佢直言係一見鍾情,當時男友將寫上自己個名嘅紙巾遞畀佢,令海味覺得呢個男人好特別,第一次拖手時,海味仲有觸電嘅感覺,用浪漫嚟形容呢段愛情,雖然拍咗拖十幾年,不過海味冇諗結婚問題……海味亦唔想影響對方工作,所以感情事好低調……可惜海味噚日自爆分訊,最終都係相處唔到!!!現年49歲嘅海味噚晚去台灣出席 ...




其他影片:>>






周海媚(海味)2003年為咗細佢7年嘅建築師男友,放棄香港事業移居北京,海味早年上大陸節目講到相識經過,佢直言係一見鍾情,當時男友將寫上自己個名嘅紙巾遞畀佢,令海味覺得呢個男人好特別,第一次拖手時,海味仲有觸電嘅感覺,用浪漫嚟形容呢段愛情,雖然拍咗拖十幾年,不過海味冇諗結婚問題……海味亦唔想影響對方工作,所以感情事好低調……可惜海味噚日自爆分訊,最終都係相處唔到!!!現年49歲嘅海味噚晚去台灣出席護膚品牌活動,以性感黑色透視低胸look現身,確係名副其實嘅「美魔女」,狀態唔錯,當被問保養同愛情係唔係有關聯?佢就自爆同男友分咗手,恢復單身,但佢冇太傷心,佢坦言現在雖然冇追求者,但係每日有家中嘅狗狗在「追求」,問到佢接唔接受新戀情,海味只想隨遇而安,冇任何期待。海味經理人今日透過短訊回覆《蘋果》表示:「感激大家的關注,但今年初海媚剛成立了自己的工作室,目前精力都放在工作上。分手之事,相信大家都是成年人,一定也是經過思量,做了最好的決定。」

海味噚晚去台灣出席護膚品牌活動自爆單身。 49歲嘅海味keep得好索…
近年憑《武則天》受矚目

鍾意就快D Share啦!