網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月30日 星期二

專案網組:搜查線:咖啡豆譜姻緣 50年咖啡廠終落幕 __,

一間小店譜出一段段人情故事。「全部售罄喇,唔好意思﹗」自1966年起經營的咖啡廠,隨一眾街坊不捨聲落幕。店主人稱「肥佬」的鄧國俊售賣咖啡紅茶數十年,每日營營役役,幾乎沒有自己的興趣及生活,不過他毫不後悔,皆因他在此譜出了一段段人情故事。「功成身退,回鄉耕田」,鄧親自提字貼在櫥窗,當是向街坊交代告別。65歲的鄧國俊,其位於紅磡的咖啡廠主要經營咖啡原材料加工,接手父親的咖啡生意逾30載,他憶述自15歲 ...




其他影片:>>






一間小店譜出一段段人情故事。

「全部售罄喇,唔好意思﹗」自1966年起經營的咖啡廠,隨一眾街坊不捨聲落幕。店主人稱「肥佬」的鄧國俊售賣咖啡紅茶數十年,每日營營役役,幾乎沒有自己的興趣及生活,不過他毫不後悔,皆因他在此譜出了一段段人情故事。

「功成身退,回鄉耕田」,鄧親自提字貼在櫥窗,當是向街坊交代告別。65歲的鄧國俊,其位於紅磡的咖啡廠主要經營咖啡原材料加工,接手父親的咖啡生意逾30載,他憶述自15歲起就到店內幫忙,打掃、炒咖啡豆、磨豆、配豆、包裝、送貨都一手包辦。

鄧坦言,最初都只是為了「搵食」,但後來就成為了興趣,「呢行好多人唔飲咖啡,我算飲得多。」多年來,店舖一直是「上居下舖」,與咖啡為伴,面對結業,亦不無感受:「都冇咩唔捨得,人生就係咁,唔同時間有唔同嘅目標,以前後面有間戲院,我都未去睇過,依家要補番」,然而當看到居住了多年的家居陳設,即將遷出的鄧亦語帶傷感,不禁哽咽,「咁多年好似冇咗人生,但最慶幸係陪到父母度過最艱難嘅日子。」

「回鄉耕田?佢講笑唧。」鄧太在旁一邊幫忙收拾,一邊笑着解釋。與鄧如何認識?「真係好似拍劇咁,我喺快餐店打工,佢送咖啡粉嚟,咁咪成日見到,每次見都覺得呢個男仔幾好。」當時雙方都不敢做主動,只是默默關注對方,到後來才正式「過電」。「嗰時拍拖嘅節目就係送貨,坐天星小輪周圍去,工作之餘又唔使點使錢,都好浪漫嘅,不過講到底只係苦中作樂。」二人相視而笑,鄧太留下一句:「我哋呢啲叫細水長流。」

小店生意愈來愈少,但所能存積的,是獨特的人情味。店內沒有任何秘方,靠的是多年試咖啡的經驗去不斷改良。他又指,客人會反映應如何改善味道,自己會與客人討論﹔又會替餐廳調配可以放得比較久,沒那麼快變酸的配方。不得不承認經營小店有一定難度,「我哋細舖肯定唔夠大集團競爭,有時攞貨攞得少會俾人睇唔起,但我哋好在實牙實齒,就算無錢開飯都會找數。」

「依家小店已愈來愈少,好似佢哋唔做,以後我就唔知去邊度搵咖啡豆。」光顧了咖啡店30年的鄺先生知悉咖啡廠要結業後,特意到場送別,「我一直都喺呢度買咖啡,講唔出有咩特別,但真係覺得好飲。」可惜,咖啡廠於上周已落幕,大家再無緣一嚐了。

---------------------------------

※ 全新的《myVEGAS Lucky來了》手機遊戲,送你免費演唱會門票、澳門豪華住宿、中環高級食肆套餐! 免費玩、豪華賞!http://playluc.ky/mvlloncc


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!