掃呢頁CODE去手機

2016年8月18日 星期四

【替天行道之殺兄】孖老婆拍三級片 56歲吳岱融超激露下體 __,吳岱融,

大台唔單止小生花旦缺人,最近連中坑都缺貨,新人請唔到,惟有向舊人招手,早排大台就搵嚟56歲吳岱融幫手,吳岱融係邊個?師奶觀眾應該記得,佢原名吳槐岸,88年佢同梁朝偉拍過《絕代雙驕》,劇中飾演靚仔花無缺(當年吳岱融絕對係男神)。吳岱融原本喺大台前景都唔錯,不過之後越撈越霉,最後佢把心一橫接拍三級片。拍《孽殺》嗰陣,仲同老婆鍾淑慧撻着,喺《替天行道之殺兄》中,更挑戰三級極限露下體上陣。吳氏伉儷,堪稱三 ...




其他影片:>>






大台唔單止小生花旦缺人,最近連中坑都缺貨,新人請唔到,惟有向舊人招手,早排大台就搵嚟56歲吳岱融幫手,吳岱融係邊個?師奶觀眾應該記得,佢原名吳槐岸,88年佢同梁朝偉拍過《絕代雙驕》,劇中飾演靚仔花無缺(當年吳岱融絕對係男神)。吳岱融原本喺大台前景都唔錯,不過之後越撈越霉,最後佢把心一橫接拍三級片。拍《孽殺》嗰陣,仲同老婆鍾淑慧撻着,喺《替天行道之殺兄》中,更挑戰三級極限露下體上陣。吳氏伉儷,堪稱三級片界嘅色慾鴛鴦。雖然早年吳岱融講過,話喺大陸拍一套劇,收入等於香港拍一年,不過北漂開嘅佢,近年忽然回巢,喺之前播嘅《刀下留人》做final boss,o依家又喺新劇《我瞞結婚了》同陳煒做忘年夫妻。喺大陸打滾多年嘅吳岱融,由以往嘅靚仔小生,變成如今白髮蒼蒼,面上額上多咗幾條歲月紋,所以就算本身知吳岱融呢個人,都真係要望多兩眼,先至認得出係佢!

喺三級片《孽殺》中,撻着現任老婆鍾淑慧。
兩公婆早年齊齊北上拍劇搵人仔。 88年同朝偉拍《絕代雙驕》,當時吳岱融,好靚仔! 56歲嘅吳岱融近年回巢拍劇,今次新劇係做陳煒老公、黃浩然個老竇。
返大台拍劇要捱更抵夜,吳岱融就帶定私伙嘢飲,未埋位先嘆番啖!

鍾意就快D Share啦!