網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月27日 星期六

【臨結婚追6女】同胡定欣拍拖搭上莊思敏 吳浩康情史花碌碌 __,定欣,吳浩康,浩康,莊思敏,胡定欣,

吳浩康(Deep)2002年入行,兩年內出過兩隻EP,當時真係前途無可限量,可惜佢喺2004年,警方一次掃毒行動入面,發現佢銀包內發現一點二克可卡因,之後佢嘅事業就開始直線向下。正所謂事業失意就愛情得意,Deep嘅情史真係多到不得了,差唔多兩年換一次公開嘅女朋友,最勁嘅一次就係喺一個月內連媾6個女仔。喺04年,吳浩康同胡定欣拍拖,喺兩年之後,佢哋公開戀情,雖然吳浩康有藏毒同打人嘅前科,好多人不太接 ...




其他影片:>>






吳浩康(Deep)2002年入行,兩年內出過兩隻EP,當時真係前途無可限量,可惜佢喺2004年,警方一次掃毒行動入面,發現佢銀包內發現一點二克可卡因,之後佢嘅事業就開始直線向下。正所謂事業失意就愛情得意,Deep嘅情史真係多到不得了,差唔多兩年換一次公開嘅女朋友,最勁嘅一次就係喺一個月內連媾6個女仔。喺04年,吳浩康同胡定欣拍拖,喺兩年之後,佢哋公開戀情,雖然吳浩康有藏毒同打人嘅前科,好多人不太接受,但係定欣仍然對佢不離不棄,只係直至08年,男方移情別戀搭上莊思敏,二人才分手。08年同莊思敏拍拖,到咗11年就分手,莊思敏透露曾借錢給Deep,更欠下電話費同上網費未還。分手之後,有傳Deep不斷致電前度,死求復合。13年Deep同鍾舒漫一齊,兩個仲去到談婚論嫁嘅地步,可惜Deep一個月內連媾6個女仔,包括有o靚模麥家朗(Olivia)、港視小花謝珊珊、翻版唐紫睿、大胸o靚模Yvette、嬌滴陳霽平同齊蔭烈女。慘被背叛Sherman人前歡笑人後爆喊,最後仲取消埋婚禮。

吳浩康試過一個月內連媾6女 吳浩康曾拖兩女包括舊愛Olivia和港視小花謝珊珊現身銅鑼灣。
吳浩康移情別戀搭上莊思敏,胡定欣先決定分手。

鍾意就快D Share啦!