掃呢頁CODE去手機

2016年8月11日 星期四

9月閃嫁 Joe choy 閃婚張名雅大肚 3寶上身 [壹週刊 - 1379] __,Joe choy,張名雅,M1,

娛樂偵訊9月閃嫁Joechoy 閃婚張名雅大肚3寶上身2012年港姐冠軍張名雅,月初突然宣布跟拍拖只得半年的律師男友蔡錦豪(Joe)閃婚,盛傳有餡雙喜臨門的她,日前孖住準老公掃減價貨,戴口罩著平底鞋肚凸凸,大熱天披肩不離身,上齊大肚三寶。一拍即合張名雅被好姊妹陳庭欣踢爆閃婚後,月初,當事人在微博宣布九月嫁律師男友蔡錦豪(Joe),今年六月,被拍到與男友在馬會餐廳撐枱腳,當時張名雅已公開承認戀人關係 ...


娛樂偵訊

9月閃嫁 Joe choy 閃婚張名雅大肚 3寶上身

2012年港姐冠軍張名雅,月初突然宣布跟拍拖只得半年的律師男友蔡錦豪( Joe)閃婚,盛傳有餡雙喜臨門的她,日前孖住準老公掃減價貨,戴口罩著平底鞋肚凸凸,大熱天披肩不離身,上齊大肚三寶。

一拍即合

張名雅被好姊妹陳庭欣踢爆閃婚後,月初,當事人在微博宣布九月嫁律師男友蔡錦豪( Joe),今年六月,被拍到與男友在馬會餐廳撐枱腳,當時張名雅已公開承認戀人關係。

「名雅向來事業心都唔重,就算有機會拍劇,都唔似其他女仔咁搏殺。好似拍《城寨英雄》,成班女仔都好緊張咁 keep住,因為啲戲服好窄,大家都食少啲費事上鏡唔好睇,名雅就唔理咁多,開工又間中遊魂,試過要導演開口,叫佢投入啲。」知情者說。

細心 Joe叫定七人 van,唔使張名雅在三十五度高溫下等車咁辛苦。

9月在尖沙咀洲際酒店擺酒,一對新人近日開始派帖俾朋友。

當日 shopping,張名雅全程披肩遮肚。

避落水缺宣傳

目標為本,張名雅入行做娛樂圈,已經釣金龜,年初在蒲場認識 Joe後,一拍即合,更火速融入男友大家庭,深得未來奶奶歡心。

日前,被指有咗餡急嫁的張名雅,孖住未來老公在中環 ifc「濕平」;三十五度高溫,戴住口罩的她竟然出動茄士咩披肩,反常到呢!加埋平底鞋和鬆身上衫,又刻意用披肩遮肚,鬼馬!

張名雅心口有肉,間唔中都會著泳衣派福利。

宣布婚訊當日,二人亦將其中一款婚紗照 po上微博。

Po過大禮相,亦只得上半身出鏡。

宣布婚訊後,張名雅經常放閃,上載合照。

Joe重視家庭樂, fb有不少家庭聚會合照。

未來老婆肚凸凸, Joe唔敢掉以輕心,幾乎全程傍住,離開時裝店前,又 call定七人車接駕,在商場門口企唔夠三分鐘,即可上車走人。

「《城寨英雄》出街後口碑好唔錯,不過名雅只係出咗一次宣傳活動,七月中公司安排喺泳池做宣傳,大家要落水玩遊戲,因為唔想有閃失,佢索性請假唔到;近來佢仲戒埋蒲,朋友叫去玩都 say no,好深閨。」

7月中為無綫宣傳新節目,張名雅俾幾個大隻男捧起,肥咗唔少嘅佢,彩排時刻意著深色衫褲。

冇事業心但有事業線。

張名雅有份拍的《城寨英雄》,近日收視口碑都有不錯成績。

學煮做人妻

據了解,由於明知另一半十分重視家庭生活,每逢週日定必有家庭聚會,更正中無心戀戰的張名雅下懷,加上答應盡快生,令心急抱孫的蔡家兩老,對這個未來新抱勁加分。

「名雅鍾意食好嘢,但對下廚就冇乜興趣,不過同 Joe拍拖後,因為男友得閒會煮吓嘢食,所以佢都會玩煮飯仔;做埋人老婆,更加唔可以乜都唔識,所以早排名雅同朋友傾開,都會叫人教佢煮啲簡單住家餸,仲會返屋企真係試吓整,睇吓得唔得,做定功課。」知情者說。

《城寨英雄》搞泳池宣傳活動,張名雅同公司請假冇出現。

愛夜蒲的她,二月上載跟有米莊家彬頭貼頭相,隨即傳出緋聞。

在《一屋老友記》飾演歐陽震華前度,張名雅(後排右一)被網民指面圓圓似麵包超人。

有事業線 冇事業心

同屆得獎港姐中,冠軍張名雅身材最澎湃,不過有事業線冇事業心,被愈戰愈勇的朱千雪同黃心穎拋離成條街。

亞軍黃心穎

表現積極進取的黃心穎,當選以來有不少拍劇機會,緋聞更是三人之冠,偶然會騷事業線搶 fo的她,人氣曝光率長期高企。

季軍朱千雪

正在中文大學攻讀碩士課程的朱千雪,雖然曾經為學業停工一段日子,不過早前跟王浩信合作電視劇《 EU超時任務》,被讚演技大躍進,大台更揚言會開續集力捧。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!