網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月17日 星期三

Aily晒夾奶絕技 網友踢爆出術! __,Aily,吳婕妤,

到底係咪真係可以用個胸夾住杯飲品,完全唔使用手呢?前組合AD2成員吳婕妤(Aily)擁有36F驕人上圍,為人疏爽唔小器,佢有咁好Body,當然唔會吝嗇,不時喺社交網晒F級人間胸器。Aily除咗私藏F級導彈,原來佢仲有神乎奇技嘅絕技,就係用F級導彈夾住飲品,手都唔使用就飲到嘢,唔少男網友都話死喺佢呢招度。呢日Aily將絕技公開,仲將絕技嘅精髓相放上網,畀大家見識吓呢招嘅威力。不過有眼利嘅網友,就發現 ...


到底係咪真係可以用個胸夾住杯飲品,完全唔使用手呢?

前組合AD2成員吳婕妤(Aily)擁有36F驕人上圍,為人疏爽唔小器,佢有咁好Body,當然唔會吝嗇,不時喺社交網晒F級人間胸器。Aily除咗私藏F級導彈,原來佢仲有神乎奇技嘅絕技,就係用F級導彈夾住飲品,手都唔使用就飲到嘢,唔少男網友都話死喺佢呢招度。

呢日Aily將絕技公開,仲將絕技嘅精髓相放上網,畀大家見識吓呢招嘅威力。不過有眼利嘅網友,就發現張相啲樹嘅角度有啲唔妥,踢爆Aily只係斜斜哋瞓喺吊床上,之後將張相執到垂直。而個博文嘅另一個亮點,係Aily嘅留言將「hands free」打錯為「hards free」,之後佢轉載自己嘅博文留言,仲更正番自己嘅錯誤添;知錯能改,叻豬!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!