掃呢頁CODE去手機

2016年8月15日 星期一

Android手機:迎接新手機!賣舊機前必做5式 __,手機,手機平板,

迎接新手機!賣舊機前必做5式嚟緊就有SamsungGalaxyNote7開賣,9月傳聞又有iPhone7登場,各位係咪已經Ready好換新手機呢?換咗新機,當然要處理舊機,賣咗舊機攞返幾百、幾千幫補下就啱晒!不過舊機有咁多資料,究竟點好?今次就介紹大家賣舊機前必做5件事,輕鬆換機冇難度!1:轉換/備份舊內容一般用家換新機,都會想保留舊有嘅相片、WhatsApp對話內容或者聯絡人,賣機前當然要將以上 ...


迎接新手機!賣舊機前必做5式

嚟緊就有Samsung Galaxy Note 7開賣,9月傳聞又有iPhone 7登場,各位係咪已經Ready好換新手機呢?換咗新機,當然要處理舊機,賣咗舊機攞返幾百、幾千幫補下就啱晒!不過舊機有咁多資料,究竟點好?今次就介紹大家賣舊機前必做5件事,輕鬆換機冇難度!

1:轉換/備份舊內容

一般用家換新機,都會想保留舊有嘅相片、WhatsApp對話內容或者聯絡人,賣機前當然要將以上資料統統備份,新機一到手就可以「無縫交接」。相片方面就可以由手機轉移至電腦或者記憶卡,而聯絡人就建議同步至Google帳戶,而WhatsApp就可以將整個帳戶內容直接掟上Google Drive備份,新手機登入同一帳戶就可以進行回復。

2:卡咪Miss

咪以為講笑,原來好多朋友賣機前都會大頭蝦唔記得拔卡,經常出現就係淨係記得拔走SIM卡,而留低咗記憶卡,重要資料隨時因為咁而化為烏有,所以卡槽一定要檢查清空。另外要留意,好多人相片都會預設儲存喺記憶卡上,但部分Apps好似經Instagram拍攝嘅相片其實會儲存喺你手機內,所以記住要一併拉走相關資料。如果想喺新機用返同一張microSD的話,最好插入新機後先進行格式化,確保日後讀取穩定。

3:Android雙Wipe快靚正

之後當然就係要進行俗稱「洗機」嘅回廠設定,一般Android手機都會設有「備份與重設」一欄,要留意係有時廠商會提供不同選項,例如只刪除所有應用程式,而依舊保留短訊、聯絡人等內容,所以一定要揀選類近「清除所有數據」、「清除內部記憶體」的選項。想簡單啲,亦可以有相同洗機效果嘅「雙Wipe」,進入「Android System Recovery」模式,再進行「Wipe cache partition」及「Wipe data/Factory reset」,將手機內所有內容重設。不過,不同品牌手機進入Recovery Mode的方法都有所不同,以Samsung手機為例,完全關機後,同時長按電源、音量+及Home鍵。

至於iPhone,「洗機」前就要記得登出iCloud帳戶,如果用緊iOS 7或之前版本中,登出後就要點選「刪除帳號」,而且最好先將「尋找我的 iPhone」功能暫停。之後就可以順序進入「設定」、「一般」、「重設」、「清除所有內容和設定」,咁就大功告成!

4:Google存取權要刪除

「洗機」之後,最好再用其他手機或者電腦瀏覽器登入「myaccount.google.com」,依順序點選「登入和安全性」、「裝置活動與通知」、「最近使用過的裝置」,將舊機嘅「帳戶存取權」移除,就算唔洗機都存取唔到你嘅Google帳戶資料,安全!

5:安全「洗機」更穩陣

以前曾經有就黑客從已經回復原廠設定嘅手機入面搵返舊資料,的確超得人驚。想再安全啲,Android用家建議喺「設定」、「安全性」、「對手機進行加密」,將機內的所有內容事先加密,之後再回復原廠設定,據講令資料難以回復,不過小記就發現唔係每部機都有相關設定,未必人人啱用。不過其實Android以及iOS都有唔少安全洗機嘅Apps,例如《Safe Eraser》、《iPhone Data Cleaner》等等,雖然驗證唔到效果,但係原廠重設之後再嚟個次洗機,應該穩陣


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!