掃呢頁CODE去手機

2016年8月23日 星期二

城城愛的呼喚方媛想成家生B __,方媛,郭富城,城城,

穿上粉藍色see through裝的郭富城,脫下外套騷肌,令歌迷不停尖叫。
城城愛的呼喚方媛想成家生B天王郭富城共15場的紅館騷前晚開鑼,除了大玩舞台及視覺效果外,城城更撻着感性mode,公開「愛的呼喚」女友方媛。現年50歲的他自覺年紀唔細,希望成家立室,相信他與女友將好事近!惟他坦言一定不會在舞台上求婚,希望低調處理私生活!穿上粉藍色seethrough裝的郭富城,脫下外套騷肌,令歌迷不停尖叫。舞台王者郭富城在紅館舉行共15場的「郭富城舞林密碼世界巡迴演唱會2016香港 ...


城城愛的呼喚方媛想成家生B

天王郭富城共15場的紅館騷前晚開鑼,除了大玩舞台及視覺效果外,城城更撻着感性mode,公開「愛的呼喚」女友方媛。現年50歲的他自覺年紀唔細,希望成家立室,相信他與女友將好事近!惟他坦言一定不會在舞台上求婚,希望低調處理私生活!

舞台王者郭富城在紅館舉行共15場的「郭富城舞林密碼世界巡迴演唱會2016香港站」前晚開鑼。現年50歲的他去年底罕有認愛,雖然女友方媛因工作關係,今次未能來港觀看首場演出,但城城當提到去年與小女孩拍有關親情的微電影時,突然感觸起來,坦言希望成家立室,有自己的小孩,他感慨說:「我都唔細喇,但呢刻嘅工作都好緊要。」唱畢《愛的呼喚》後,城城繼續感性mode:「人大咗好易感動,但好少令我唱唔到落去,今晚你哋實在太好喇!開一個演唱會唔容易,仲有咁多好嘅fans默默支持自己……」

忍淚感謝Fans支持

強忍淚水的城城停頓了近十多秒,之後表示出道至今轉眼25年,經歷過很多甜酸苦辣:「就算再辛苦或者受傷都唔緊要,因為我知有你哋支持我!」台下歌迷即大叫「錫晒你」、「喊啦」,他說:「男兒有淚不輕彈!我應承自己,會將大家嘅鼓勵好好放入心中,我唔知仲有幾多個25年,相信下個25年我都百年歸老,但我無悔可以喺呢個舞台同大家分享音樂同人生!」除了感性,城城也大玩性感,身穿粉藍色透視裝的他多謝其代言的健身公司時,突然脫去外套騷肌,笑說:「練到咁大隻,睇吓先啦,要騷吓quali,得唔得呀?聽人講練到一身肌肉要擺吓pose!」讓觀眾大飽眼福。城城也再挑戰「高」難度演出,與舞蹈員升至2層樓高玩空中鞦韆,期間更雙手打開,沒扶兩旁鞦韆架。事後城城透露背後有隱形威吔,做足安全措施。

城城與舞蹈員大玩高難度動作,視覺效果震撼。
  • 城城與舞蹈員大玩高難度動作,視覺效果震撼。
城城戴上鳥籠頭飾,大玩空中盪鞦韆。
  • 城城戴上鳥籠頭飾,大玩空中盪鞦韆。
城城攬住經理人小美,慶祝頭場個唱順利完成。
  • 城城攬住經理人小美,慶祝頭場個唱順利完成。

預告女友會捧場

受訪時,提到在台上透露想成家立室,城城表示將來一定會,記者以為他會在台上求婚,他說:「我一定唔會喺台上求婚,我其實係好低調嘅,因為平時工作已經好多姿多采,但喺我生活入面,我希望係好平實、低調。」他又坦言雖然女友未能親身到場支持,但有祝他演出成功:「過幾日等佢工作冇咁忙,佢都會飛嚟睇我嘅。」

城城又指籌備今次個唱非常困難,因為希望突破過去三次「舞林」系列的演出:「壓力大咗嘅,呢個壓力係嚟自我自己,我想對得住大家,畀大家感受到我係會繼續努力,觀眾好多時都自動自覺,唔係要我叫佢哋點樣,佢哋真係好錫我。」

文:音樂組

攝:黎志輝、司徒國榮


鍾意就快D Share啦!