掃呢頁CODE去手機

2016年8月26日 星期五

【怕染寨卡病毒】麥明詩話兩年內唔生B __,麥明詩,寨卡,

麥明詩話唔會生B住。港姐冠軍麥明詩(Louisa)與攝製隊自7月底到巴西里約熱內盧採訪奧運賽事,期間可謂多災多難,起初選手村及傳媒村問題多多,「搵食艱難」的Louisa要到超市買餸下廚,房間廁所的洗手盆有組件脫落,其後更遇「傳媒村老鼠」被偷約數千港元現金!捱過約一個月後,Louisa明日返港,卻又要面對寨卡病毒危機!認有畀蚊咬主要透過蚊蟲叮咬傳播的寨卡病毒,連香港昨日亦出現首宗外地傳入寨卡病毒感染 ...


麥明詩話唔會生B住。

港姐冠軍麥明詩(Louisa)與攝製隊自7月底到巴西里約熱內盧採訪奧運賽事,期間可謂多災多難,起初選手村及傳媒村問題多多,「搵食艱難」的Louisa要到超市買餸下廚,房間廁所的洗手盆有組件脫落,其後更遇「傳媒村老鼠」被偷約數千港元現金!捱過約一個月後,Louisa明日返港,卻又要面對寨卡病毒危機!

認有畀蚊咬

主要透過蚊蟲叮咬傳播的寨卡病毒,連香港昨日亦出現首宗外地傳入寨卡病毒感染個案,情況絕不能睇小!Louisa在巴西上機前接受訪問,直認曾在巴西被蚊叮,存在「中招」風險,問到明日返港後會否進行檢驗?她說:「我28號會做金牌運動員訪港匯演,之前又要採訪,工作排咗好多,所以未有時間!」

冇feel到不適

寨卡病毒感染的病徵包括皮疹、發燒、結膜炎、肌肉或關節疼痛,但大部分感染者並無病徵,Louisa直言身體未感不適,但潛伏期2至7天,因此不敢掉以輕心,她說:「唔覺得有任何病徵,當然有啲嘢未必feel到,所以有時間都會去檢驗吓。」講到寨卡病毒對孕婦影響最大,有機會令初生嬰兒出現小頭畸形,Louisa表示尚未有生育打算:「呢樣就唔會好擔心,因為啲研究話只要兩年內唔會有BB都應該安全,咁兩年內我應該唔會有BB囉!」

無綫買重保險

無綫助理總經理(非戲劇製作)余詠珊接受《東網》電話訪問,透露對於寨卡病毒,無綫在大隊出發前往巴西前已經做足準備工夫,小心處理,事前安排同事聽取有關防疫講座,並為大隊買重保險,投保範圍包括感染寨卡病毒在內,若果有同事不幸感染,保險也能提供協助及照顧。問到無綫可會要求由巴西回港的員工停工隔離?余詠珊說:「停工就唔使住,依家亦未有收到報告有同事受到感染。」

林作叫女友小心啲

至於Louisa的大狀男友林作,接受《東網》訪問時直言沒有緊貼奧運賽事,不過有留意Louisa動向,指對方雖然被偷錢又冇啖好食,但相信她捱得苦:「見佢呢兩日去咗旅行,玩得好開心,巴西咁異國風情,應該平衡得番!」講到Louisa有感染寨卡病毒的風險,問到會否擔心其健康?林作笑說:「我就唔擔心,不過啲朋友搞笑咁講,話麥小姐返到嚟要小心啲,要隔離佢,等幾日先好聯絡!(Louisa話要忙多一排先做檢查,你會否勸佢早啲?)唔會咁唔好彩啩?」

林作又跟Louisa同一口徑,笑言兩年內都不會生BB:「正路,兩年內唔會佗B似佢作風,事業搏殺期嘛!(你都搏殺期?)係呀,大家一齊搏殺,依家後生仔嘅機會真係唔足夠! (咁計劃幾時有BB?)真心冇諗過, 我同廣大嘅香港年輕人一樣,搞掂咗上樓問題先, 仲點有辦法養多個人?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!