掃呢頁CODE去手機

2016年8月24日 星期三

【處女黨齊封嘴】恭喜恭喜!鍾嘉欣BB生咗喇! __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

鍾嘉欣BB生咗喇!恭喜恭喜!32歲嘅鍾嘉欣(Linda),去年底秘嫁無綫集團前主席梁乃鵬的脊醫姪仔Jeremy,今年五月宣佈懷孕,預產期應該係本月,早前頻傳「生咗」,但消息一直未獲確認。今午無綫娛樂新聞報道就指,收到消息謂嘉欣BB已經生咗,老公JeremyLeung亦已經停工,陪老婆坐月。報道指嘉欣生B嘅醫院,就係B.C.Women'sHospital&HealthCentre,距寓所只有十分鐘車 ...




其他影片:>>






鍾嘉欣BB生咗喇!恭喜恭喜!32歲嘅鍾嘉欣(Linda),去年底秘嫁無綫集團前主席梁乃鵬的脊醫姪仔Jeremy,今年五月宣佈懷孕,預產期應該係本月,早前頻傳「生咗」,但消息一直未獲確認。今午無綫娛樂新聞報道就指,收到消息謂嘉欣BB已經生咗,老公Jeremy Leung亦已經停工,陪老婆坐月。報道指嘉欣生B嘅醫院,就係B.C. Women's Hospital & Health Centre,距寓所只有十分鐘車程。至於係仔定女就未有透露,不過之前係有傳過呢胎係女嚟嘅!向處女黨成員求證,其中苟芸慧就表示不知情,至於岑麗香就話:「I don't know if it is true or not ah.」另李亞男今日出席活動時,就指私人事留待嘉欣自己答,最近只係上周有喺群組聯絡過,但冇傾到生BB嘅事。至於BB係男定女,李亞男都係嗰句:「等佢哋自己答。」嘉欣有否提過快生B?李亞男答:「冇提過。」問兩人會否去溫哥華探BB?她說:「如果有邀請會過去,我都想睇BB。」知否是B仔還是B女?李亞男口密說:「等佢自己講。」至於鍾嘉欣嘅IG同微博就暫未更新。今年5月母親節,嘉欣突然在微博宣佈:「母親節快樂!很快,我會進入人生另一個階段:做媽媽!我非常期待、異常興奮!當兩個心連成一個,感覺很奇妙下年的母親節,會是怎樣的呢?lovelovelove」又放咗張自己著住鬆身衫做出心形手勢嘅相,但就未有披露仔定女。(新聞連結: http://bit.ly/2bLmIYT )日前(19日),嘉欣BB曾為代言護膚品牌拍宣傳片,話自己好掛住大家,想快啲返香港,但當時嘉欣用公仔遮肚,故難以揣測拍片嗰陣生咗BB未。不過咁,嘉欣曾揚言想生夠四個,唔知佢幾時先至真正復工呢?(新聞連結: http://bit.ly/2bQWd6s )

今年五月,嘉欣於母親節當天公佈有喜 之前有讀者在溫哥華安胎,同老公及家人一齊歎茶,成為人妻嘅佢依然咁sweet。
32歲嘅鍾嘉欣(Linda)去年底秘嫁無綫集團前主席梁乃鵬嘅脊醫姪仔Jeremy,今年二月在加國補擺喜酒。 日前嘉欣BB拍宣傳短片,未知是否生B後首曝光。

鍾意就快D Share啦!