掃呢頁CODE去手機

2016年8月26日 星期五

楊洛婷心急趕生B:喺樓梯High啲容易有 __,楊洛婷,

楊洛婷生B有妙法,大家學嘢啦!由香港易發局策劃的時裝盛事CENTRESTAGE活動昨日舉行記者會,擔任司儀的楊洛婷被追問造人大計?她直言父母不停催促,又笑指很多朋友提供造人姿勢的資料給她:「我屋企樓底高,有條樓梯,我話不如試下喺樓梯,啲人話會High啲容易有,哈哈!」 ...


楊洛婷生B有妙法,大家學嘢由香港易發局策劃的時裝盛事CENTRESTAGE活動昨日舉行記者會,擔任司儀的楊洛婷被追問造人大計?她直言父母不停催促,又笑指很多朋友提供造人姿勢的資料給她:「我屋企樓底高,有條樓梯,我話不如試下喺樓梯,啲人話會High啲容易有,哈哈!」 ...


楊洛婷生B有妙法,大家學嘢

由香港易發局策劃的時裝盛事CENTRESTAGE活動昨日舉行記者會,擔任司儀的楊洛婷被追問造人大計?她直言父母不停催促,又笑指很多朋友提供造人姿勢的資料給她:「我屋企樓底高,有條樓梯,我話不如試下喺樓梯,啲人話會High啲容易有,哈哈!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!